Lucrările nu au putut fi realizate 100 % întrucât nu s-a reuşit să se desemneze nici până la această dată firma de construcţii ce va realiza întreţinerea multianuală pentru perioada 2008 2011, dar şi faptului că sume importante din bugetul D.R.D.P. Iaşi s-au alocat în 2008 pentru lucrările de refacere a reţelei de drumuri naţionale afectate de inundaţiile din vara anului trecut.
S-a reuşit în schimb creşterea fondurilor alocate pentru semnalizarea rutieră şi în general pentru siguranţa circulaţiei. Obiectivele cuprinse a se realiza în programul de lucrări BERD s-au realizat în proporţie de 68 %, aceasta cuprinzând reabilitările prevăzute pe DN 29 km 58+300-58+750, 59+470-59+530 şi reabilitarea podului pe DN 24 C km 45+750. În acest an s-au reparat 6 sectoare de drum cu probleme de stabilitate cuprinse în programul de lucrări B.E.I. II - servicii de expertiză, dar ritmul reparării acestora trebuie accelerat întrucât mai sunt 24 de sectoare de drum cu probleme, a mai adăugat şeful SDN Botoşani. (Eliza Sofian)
Foto arhivă: Dealu Mare, loc în care drumul naţional Botoşani - Stânca s-a prăbuşit cu o zi înainte de inaugurarea lucrării. De atunci, aşa a rămas!