Săptămâna aceasta la sediul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Botoşani a sosit o reclamaţie ieşită din comun. O persoană s-a plâns că a pierdut echivalentul a 5.000 euro jucând un joc la poker mecanic la un cazino de pe Bulevardul Mihai Eminescu Botoşani, dar că aparatul, părerea lui, era montat special pentru a nu putea câştiga. În urma sesizării noi am mers la cazinoul în cauză pentru a face verificări însă la momentul controlului aparatul era defect, deci în această privinţă nu am putut face nimic. Însă s-au constatat alte deficienţe, a menţionat Dumitru Monacu, directorul OJPC Botoşani. Printre neregulile constatate de inspectorii OJPC s-a numărat: lipsa unor elemente de informare privind tarifele practicate la jocuri, preţul băutorilor alcoolice şi lipsa unor informaţii privitoare la instrucţiunile de joc. În urma celor constatate agentul economic s-a ales cu o amendă de 20 milioane lei (ROL), fiind cea mai mare sancţiune aplicată în această lună. Conducerea OJPC a precizat că e prima reclamaţie de acest gen cu care s-a confruntat. Am atenţionat agentul economic că la a două abatere de acest gen închidem cazinoul, a mai adăugat Dumitru Monacu. (Carmen STANCIU)