Zilele trecute, la sediul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorului (APC) Botoşani, a sosit o reclamaţie cu referire la un service auto din Suceava. Potrivit informaţiilor furnizate de conducerea APC, botoşăneanul şi-a dus autoturismul în service la începutul acestui an şi nici până în prezent nu i-a fost reparată.
"Săptămâna aceasta a venit un bărbat să se plângă de modul de lucru al unui service auto din Suceava. Acesta a declarat că maşină stă de câteva luni bune în service şi că nici în prezent lucrătorii de la societatea în cauză nu i-au reparat autoturismul", a declarat Elena Olaru, preşedinte în cadrul APC Botoşani. Mai mult de atât, reclamantul susţine că de când se află în service, a scos din buzunare zeci de milioane de lei vechi şi degeaba. Fiind vorba de o valoare mare, sesizarea va fi transmisă, în vederea soluţionării, inspectorilor din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Botoşani. Nu este pentru prima dată când botoşănenii au probleme cu service-urile auto, în urmă cu câteva luni înregistrându-se o plângere de acest gen şi la o societate din Botoşani.
"Am informat oficiu despre acest caz. Până în prezent, pentru reparaţii omul spune că a plătit mai bine de 100 de milioane lei vechi. La noi, la APC, am mai avut o sesizare cu privire la service-urile auto în urmă cu vreo trei ani. A fost un scandal mare atunci", a mai adăugat Elena Olaru. (Carmen STANCIU)