Puţini îşi mai aduc aminte că în perioada când Viorel Grigoraş era şeful ARR Botoşani, el împărţea licenţele de transport mai întâi firmei sale şi dacă mai rămânea câte ceva mai dădea şi la alţi transportatori.
Când vreun transportator îndrăznea să-l concureze pe traseul pe care circula doar autobuzele sale, Grigoraş acţiona cu toate pârghiile care-i stăteau la dispoziţie, respectiv amendarea în numele ARR. Dacă nici aşa nu reuşea să-şi înlăture concurenţa, el recurgea la corecţii fizice, aspecte tratate pe larg în publicaţiile Jurnalul la vremea respectivă.
Firma care i-a luat mălaiul lui Grigoraş este Priscom, patronată de Aurel Prisecaru. Deosebirea dintre Priscom şi RVG constă în faptul că afacerile lui Aurel Prisecaru s-au dovedit a fi corecte în raport cu legea, În ce priveşte societatea RVG, aceasta este cercetată sub aspectul că ar fi decontat ilegal cupoane de transport pentru persoanele pensionare, adică a decontat la stat cupoanele fără ca în realitate să fie a efectuat şi transportul persoanelor.
Însă senatorul Grigoraş nu are a se plânge că a pierdut traseul Botoşani iaşi pentru că a pătruns cu afacerile sale pe teritoriul sucevean. RVG a câştigat dreptul de a face transporturi pe ruta Suceava Constanţa şi Gura Humorului Constanţa, ceea ce îi va aduce un câştig suficient ca să compenseze pierderile suferite pe traseul Botoşani Iaşi.
Pentru că traseele sunt atribuite până în anul 2019, senatorul Viorel Grigoraş, dacă în 2016 nu va mai avea loc să candideze la Botoşani, o va putea face la Suceava unde, între timp, se va face cunoscut. (Adrian Marcu)