În doar ultima zi a anului trecut şi prima zi a anului 2009 au fost înregistrate peste 60 de reclamaţii de la consumatorii nemulţumiţi că nu au fost minţiţi de cei de la Apa Grup. Consumatorii sunt nemulţumiţi în special pentru că nu li s-a răspuns la apelurile făcute la dispeceratul Societăţii Apa Grup, că au fost anunţaţi că se reia furnizarea apei la o anumită dată şi oră şi că toate astea nu au fost respectate. Deocamdată nu putem vorbi despre o eventuală sancţionare a societăţii până nu se vor clarifica toate aspectele, până nu se va discuta şi cu conducerea Apa Grup", a declarat Nicolae Raţă, consilier în cadrul OPC Botoşani.
Începând de pe 30 decembrie 2008, ora 17.00, şi până pe 1 ianuarie 2008, ora 12.00, mii de familii din Botoşani au rămas fără apă la robinete din cauza unei avarii la conducta principală de apă de la Leorda. În tot acest interval, furnizarea apei s-a reluat doar pentru o oră şi ceva în data de 31 decembrie, oamenii fiind mai mult păcăliţi prin această reluare a furnizării apei, renunţând şi la rezervele pe care şi le făcuseră cu o zi înainte. Acum, zeci de botoşăneni le cer inspectorilor OPC să sancţioneze conducerea societăţii pentru felul în care a acţionat în această situaţie de criză. (Doina Marcu)