Societatea ce asigură transportul pe bază de tramvaie în municipiul Botoşani, Sc Eltrans, încă mai are în bătătură şi mijloace de locomoţie de pe vremea lui Pazvante. Cu toate demersurile făcute de conducerea societăţii din luna ianuarie a acestui an ca să scape de cele trei autobuze, marca IKARUS, mai mult decât păguboase, rezultatele se lasă aşteptate. Cu scaunele uzate, fără faruri, stând pe jante, monştrii de metal îşi aşteaptă cu resemnare soarta. Aceea de a ajunge la fier vechi fiindcă de întrebat, nu le întreabă nimeni.
Avem patru autobuze, trei sunt casate încă din luna ianuarie. Am dat anunţ poate le ia cineva să le pună într-o grădină de legume. Am cerut 6.000 lei, fără TVA. Ce poţi să mai faci cu ele? Le avem din 1989- 1990, consumă mult, 40 litri de motorină la suta de kilometri. Ne-a cerut o firmă de confecţii să le oferim transport. Când am făcut calculele, am ieşit la un preţ dublu faţă de alţii care efectuează servicii de transport. Nu ai cum, dacă el consumă dublu faţă de un autocar, din start nu se merită. Unul îl folosim la personal, până reparăm microbuzul. Facem doar pentru angajaţi câte o cursă, seara. Dacă am închiria ne-ar costa mai mult, a declarat directorul SC Eltrans Botoşani, Victor Ivănescu, specificând că a trimis adrese la toate societăţile din ţară care mai au astfel de autobuze, poate le întreabă careva măcar pentru piese.
Nu am primit niciun feed back. Cineva de la Brăila a sunat o dată că vine, apoi a spus că le casează şi ei. Acum am trimis adresă la REMAT, societăţile astea care achiziţionează fier vechi, să vedem o ofertă mai bună. Să vină, să le dezmembreze, să le ia de aici. Dacă aş pune oamenii mei să le dezmembreze, nu am destui să piardă zile cu aşa ceva, a mai adăugat Victor Ivănescu. (Eliza Sofian)