În ultima săptămână la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au fot depuse un număr de 18 reclamaţii. Spre marea surprindere a unora, nu a mai plouat cu plângeri nici pentru E-ON şi nici pentru Orange. De aceasta dată altele au fost reclamaţiile depuse de consumatorii botoşăneni. În fruntea listei se află reclamaţiile pentru aparatele de uz casnic aflate în garanţie, urmate de o reclamaţie făcută către o firmă de curierat, care a pierdut un colet. De asemenea a mai fost reclamată şi o firmă de termopane.
Reclamaţiile sunt puţine. Am primit reclamaţii pentru un frigider, maşină de spălat şi o uşă termopan, toate pe acelaşi criteriu: defecţiune în garanţie. În domeniul alimentar am primit o reclamaţie cum că o unitate care vinde mici nu dă rest. Noi am trimis acolo un inspector în calitate de client, dar nu am înregistrat nici o neregulă. Gestionara dând clientului restul corespunzător a declarat inspectorul sef al OJPC Botoşani, Mihai Ţurcanu.(Andreea UNGUREANU)