Potrivit lui Gheorghe Parfin, şeful serviciului din cadrul Instituţiei Prefectului, care monitorizează plângerile botoşănenilor, a precizat că majoritatea petiţiilor vizează probleme de fon funciar, reclamând abuzuri săvârşite prin comune îndepărtate de municipiul reşedinţă de judeţ. Oamenii trimit memorii adevărate, consistente, cu zeci de acte, schiţe şi invocă argumente care, în opinia lor, ar putea sensibiliza angajaţii Prefecturii pentru a interveni în slujba adevărului.
Chiar dacă au la dispoziţie şi o căsuţă de e-mail sau un număr de fax, cei mai mulţi dintre cei care mai cer ajutor pentru soluţionarea diverselor probleme trimit solicitările prin poştă.
Dacă am primit două solicitări prin e-mail şi niciuna prin fax. Cu toţii recurg la moda veche, prin poştă. Consideră că e mai sigur şi pot ataşa câte documente vor în plicM. a precizat Gheorghe Parfin. (Lavinia Preda)