Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Cultură
Infracţiuni
Anunţuri
Fapt divers
Editorial
Învăţământ
Sănătate
Administraţie
Social
Horoscop
Ofertă de afaceri
Umor
Gastronomie
Comentarii
Proverbe şi...
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.7440 lei
1 USD = 4.1547 lei


Număr accesări
Astăzi:
12120
De la 07 Ianuarie 2003
71020112

Compania Life Care lansează primele produse BIO din România!

  • 13 May 2007, 23:00
Luna aceasta a avut loc in 8 orase din Romania lansarea primei game de produse cosmetice BIO din Romania.

· Compania Life Care, pentru ca acesta este numele companiei ce reprezinta pentru Romania si tarile imprejuratoare pe cei mai mari si titrati producatori BIO din lume: Logocos (gama nr 1 in lume in cosmetica BIO - marca Logona) si AlmaWin (detergenti BIO, gama AlmaWin) a organizat aceste intalniri inedite pentru piata romaneasca.
· Persoanele prezente au avut posibilitatea de a testa produsele, de a intelege conceptual BIO si modul de obtinere a unui produs BIO, dar si de a cunoaşte complexitatea afacerii Life Care.
· Make-up artiştii, au stat au stat deasemenea la dispoziţia invitaţilor, pentru persoanele interesate să plece de la acest eveniment cu solutii clare prin care isi pot intineri pielea, pot arata mai frumose si mai sanatoase, dar mai ales cum pot face toate acestea fara sa foloseasca derivate din petrol sau componente chimice. Solutia ingrijirii BIO a fost surpinzator de bine primita de participanti.
· In plus, pentru că Life Care este o companie aproape de oameni şi e prezenta acolo unde e nevoie, au fost sponsorizate centre de copii. Pentru ca produsele BIO lupta impotriva aparitiei canceruului (in special de piele si cel pulmonar) au fost ajutate in principal centre ce ingrijesc copii cu aceste maladii teribile, dar si altele, care au in grija copii cu dizabilităţi, (cu sindrom Down şi autism) sau copii
· Declaratia d-lui Onetiu Danut, Director General Life Care la finele unuia dintre evenimente: “Partenerii nostrii germani ne-au impartasit experienta lor globala despre faptul ca un consummator de produse BIO este unul special: interesat de sanatate, cu un grad de inteligenta si cultura ridicat dar si foarte fidel odata ce testeaza si este multumit. De aceea prezentarile noastre se bazeaza pe testarea produselor, pe mostre cu folosinta de minim 14 zile, care sa convinga consumatorul prin utilizare si nu prin texte de marketing. Nu va fi o misiune usoara, aceea de a ajunge in contact cu acesti consumatori speciali, tinand cont ca fiecare dintre noi suntem bombardati zilnic cu mesaje puternice de marketing folosite de cei din industria non-bio care vor sa vanda tot mai mult si tot mai scump, bazandu-se insa in mare parte numai pe chimie si nu pe natura. Nu ne imbatam nici cu apa rece: industria BIO este inca o industrie de nisa si va trece ceva timp pana cand si in Romania vom avea o comunitate educata in acest sens si o legislatie care sa diferentieze produsele autentice BIO de cele non-bio sau mai rau de cele ce pretend doar ca sunt BIO. Pana atunci recomandam consumatorilor sa caute pe eticheta simboluri ale BDIH sau EcoCert ( institutii europene de certificare BIO). Financiar vorbind, estimam totusi ca in primul an de activitate vom avea o cifra de afacere de peste 4 milioane de Euro si pentru al 2-lea an o cifra de afacere de peste 10 milioane Euro”

Ce inseamna “produs BIO” ?
· Produsele BIO sunt acele produse care sunt obtinute doar din extractele plantelor crescute pe pamanturi netratate chimic si din seminte nemodificate genetic. In plus la produsul finit nu se adauga conservanti chimici, nu se adauga coloranti si nu se adauga parfumuri sintetici sau obtinute din petrol sau derivate (doar cele din uleiuri esentiale).
· Produsele BIO obtin intotdeauna cele mai mari calificative calitative ( OKO Test sau alte publicatii germane independente de de testare comparativa a calitatii produselor de pe o piata), pentru efectele pe care le creaza (normalizarea tipului de ten, regenerarea pielii, protejarea epidermei, lipsa de agresivitate fata de piele - speciale pentru persoanele alergice, etc).
Produsele Bio sunt produse ce au aparut initial pentru persoanele alergice si persoanele cu pielea sensibila. Apoi, datorita efectelor spectaculoase, din ce in ce mai multe persoane au inceput sa foloseasca aceste produse. Nu pentru ca aveau o problema cu tenul (al lor sau copiilor) ci pentru ca vroiau sa elimine riscul de adeveni persoane cu astfel de probleme: alergii, sensibilitati ale pieliisau chiar cancer de piele sau pulmonary (explicatia simpla se gaseste in folosirea derivatelor din petrol utilizate in produsele non-bio si nedescompunerea acestora in mod natural, fiind astfel inhalate sau ramanand o perioada lunga in contact cu pielea)

Cine este Life Care Corp. ?
· Compania s-a înfiinţat în 2005 si reprezinta exclusiv in Romania pe cei mai titrati producatori mondiali BIO.
· In prezent are peste 20.000 de membrii inregistrati, cu o creştere lunară de peste 20%. Life Care foloseşte o platformă Multi Level Marketing, cel mai complex şi recompensatoriu sistem de management a unei reţea de consumatori. Fiecare cumpărătură este răsplătită pe baza unei evidenţe computerizate si pe baza uei grile de bonificatii predefinite
· Life Care este compania ce dezvolta si sustine comunitatea BIO din Romania (adica orice persoana interesata de produse BIO si dispusa sa impartaseasca aceasta preocupare).
· Oricine poate deveni consumator. Daca doreste, poate chiar porni o afacere personala (similara unei franchize) pe baza acestor produse.
· Life Care este unul dintre initiatori Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de produse BIO din Romania si este un puternic sustinator prin actiuni de lobby a reglementarii legislatiei Bio in Romania.

Cum se construieşte această reţea de consumatori?
· Prin recomandare pe baza satisfacţiei personale (de la consumatorul existent la cel nou). Life Care nu dispune de angajaţi responsabili de vânzări.
· Cei care isi doresc mai mult devin usor lideri Life Care pe care ii extra recompenseaza (acei ce au atins anumite nivele superioara de calificare) cu masini, excursii, traininguri, etc.

De ce nu se bazează această activitate pe vanzari sau vanzatori?
· Studiile de specialitate arata ca doar 5% din populaţie are abilităţi de vânzător. Consultanţii Life Care nu sunt vânzători, ci consumatori satisfăcuţi care împărtăşesc acest lucru cunoştinţelor lor.
· Acest plan de marketing poate avea o “forţă pasivă de vânzări” compusă din 95% din populaţie. De fapt consumatori mulţumiţi. De aici provine forta sistemului de lucru. Iar produsele fiind si ele de consum, se poate prefigura o afacere mare, continua!

Ce fel de produse oferă compania?
· Life Care deţine produse unice, BIO (cosmetice BIO, detergenti BIO si suplimente nutritive BIO) care oferă consumatorului sănătate, îngrijire corporală şi casnică.
· În plus încurajează consumatorul spre o viaţă echilibrată, aproape de familie. Creează continuu canale prin care legătura companie – consumator să fie una facilă, onestă şi respectuoasă.
· Disponibilitatea şi accesul la produse trebuie să fie unul simplu, neexclusivist şi construit în aşa fel încît să fie întotdeauna în avantajul consumatorului.

Care este scopul acestor intilniri?
· Scopul este de a comunica complet mesajul Life Care si misiunea sa.
· Misiunea Life Care este de a dezvolta o comunitate de oameni liberi, educaţi şi informaţi care să influenţeze definitoriu mediul social în care trăiesc, prin calitate, viziune si stil de viata sanatos, echilibrat.

Pentru mai multe informatii va rugam vizitati
site-ul Life Care: www.life-care.ro (inclusiv noul www.life-care.ro) sau apelati TelVerde: 0800.800.258


Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

[ Comentarii (0)]


Liberalii susţin că sunt împiedicaţi în a face campanie anti Băsescu
Democraţii folosesc în campanie steagul ţării şi jandarmii
Câmpanu susţine că a sesizat Ministerul de Interne
Municipalitatea îşi îndreaptă atenţia spre periferia oraşului
Se va achiziţiona mobilier nou pentru parcurile de joacă
Ce primăria face ziua, botoşănenii distrug sau fură noaptea
Senatorul Vasilescu anunţă că va chiuli din Senat
Liberal-democraţii îşi fac ilegal campanie electorală
primarul Flutur zice că nu ştie nimic
Comentariu la comentarii (XCIV)
(Ioan Rotundu)
Horoscop
Loz în plic
Citate şi cugetări din România
Târgul de sub ploaie
Cort iglu aţi avut?
Învăţământul vrea spor pentru muncă penibilă
Statistica ne arată că la ţară mor mai mulţi copii
AJOFM va organiza Caravana informării absolvenţilor
Pe şantierele constructorilor botoşăneni se moare
Plecată de acasă de frica fratelui mai mare
S-a sinucis pentru numai 500 lei
Proiectil găsit la Flămânzi
Dosare penale pentru şoferi prinşi beţi
S-au bătut în oligarhi
Ioan Rotundu
Din carnetul unui gastronom
Gâlceavă între doi oameni serioşi pe seama câtorva lei şi ce va bănuţi
Jurnalul de Botoşani şi Dorohoi

Blogul lui Rotundu
Arhivă