În ultimele zile, o botoşăneancă s-a plâns la inspectorii Protecţiei Consumatorilor că părul nu îi mai stă în niciun aranjament de când a trecut pe la salonul de înfrumuseţare. A plătit peste 1.000 de lei pentru nişte extensii de păr, însă după aceasta nu şi-a mai putut aranja părul ca să fie mulţumită.
A depus reclamaţie la noi a două zi după ce i-au fost puse extensiile. Se pare că nu a fost avertizată de riscuri în situaţia în care avea părul supus unor mai multe tratamente de decolorare, a declarat inspectorul Nicolae Raţă.
Reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor susţin că au intervenit la salon pentru a i se acorda despăgubiri clientei nemulţumite.
1.200 de lei a costat această extensia şi manopera. însă clientei i s-au restituit banii pentru că ar fi trebuit să fie avertizată ce se va întâmpla cu părul ei dacă i se face serviciul solicitat, a declarat inspectorul de la Protecţia Consumatorului. (Doina Marcu)