Cert este că nu a mai contat prea mult ce a înregistrat apometrul din apartament. Asta i-a făcut pe zeci de botoşăneni să reclame la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului furnizorul de apă, contestând facturile.
Alexandu Zarug, comisarul şef al acestei instituţii de control, spune că se va lua legătura cu societatea furnizoare de apă şi cu asociaţiile pentru a se găsi o cale de a se verifica ce declară fiecare familie. Sunt care s-au învăţat să declare lună de lună mai puţin decât consumă. Au văzut că nu îi verifică nimeni şi atunci mai economisesc nişte bani. Trebuie făcut un control periodic la apometrele din apartament, altfel cei corecţi vor plăti în continuare o parte din consumul celor de rea credinţă.
Pentru că acea cantitate de apă nedeclarată de unii consumatori se înregistrează la apometrul de scară, a declarat comisarul şef de la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Botoşani. Deocamdată problema reclamată de zeci de familii este departe de a se rezolva. Asupra apariţiei unor astfel de nemulţumiri au atras atenţia reprezentanţii asociaţiilor de proprietari încă din urmă cu un an, când abia se punea în discuţie trecerea la acest nou sistem de facturare. (Doina Marcu)