Consilierul Val Guraliuc subliniază că estimările sale s-au adeverit. Acesta se referă la faptul că la E.ON este o mare golăneală în ceea ce priveşte sistemul de facturare. Guraliuc precizează că la vremea respectivă când a atenţionat că vor interveni probleme, nimeni nu s-a sesizat. Oamenii sunt foarte nemulţumiţi de modul de facturare. Primesc facturi la două luni de zile foarte încărcate şi nu au posibilitatea să le plătească, a declarat Guraliuc. Consilierul consideră că principalul vinovat pentru că nu s-a pus capăt încălcării legislaţiei la Botoşani este Protecţia Consumatorului. Eu am discutat la vremea respectivă cu directorul Monacu că e problemă care e de competenţa EON Moldova şi nu ţine de ei. În fiecare zi e scandal la EON la casierii, a declarat Val Guraliuc. În opinia sa trebuie să se ajungă la o stare de normalitate cu problema facturării la energia electrică. (Bianca ALBU)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.