Reamintim ca „rebrandingul” fara tricolor al Postei Romane a fost decis de fostul ministru al Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei Zsolt Nagy, actual urmarit penal, in anul 2005. Ministrul a explicat faptul ca o strategie de marketing complexa impune o serie de modificari de imagine – singura modificare de imagine fiind insa eliminarea tricolorului romanesc. In urma unui val de prosteste, ministrul Nagy s-a angajat la momentul respectiv sa regandeasca strategia de marketing a Postei Romane, luand in calcul caracterul sau de institutie strategica. Eventuala revenire asupra prezentei tricolorului romanesc in sigla Postei Romane nu pare a afecta insa institutii postale precum cele din Sfantu-Gheorghe.
Pe de alta parte, actualul director al Postei Romane, reprezentantul BNS Dan Mihai Toader, a explicat ca eliminarea tricolorului din sigla Postei Romane reprezinta un proces firesc de aliniere la practica europeana in domeniu – practica bazata pe evitarea elementelor identitare. Faptul ca nu este asa o demonstreaza numai cateva din siglele companiilor postale nationale din Europa. (Romanien Global News)