O recomandată cu AR (aviz retur) costă vreo 5 lei. Cum astfel de înştiinţări de plată la nivelul municipiului sunt de ordinul zecilor de mii, suma cheltuită cu o astfel de corespondenţă se ridică la sute de mii de lei. Mă întreb, dacă am plătit impozitul, la cer mai trebuia să-mi trimită înştiinţarea? Ce rost a mai avut ea?
Sunt convins că programul informatizat de evidenţă a impozitelor şi taxelor pe fiecare contribuabil permite şi un meniu care să constate încasarea sumelor de plată şi astfel să fie scoasă persoana respectivă din baza de date de înştiinţare prin corespondenţă. Numai că, presupun, operatorii nu şi-au făcut datoria şi n-au operat documentele primare de încasare în partida contribuabilului. Numai aşa se explică printarea înştiinţărilor şi la cei carte aveau deja plătite impozitele şi taxele aferente anului fiscal în curs.
Cred că primarul Ovidiu Portariuc, în loc să fie preocupat să mai inventeze o gogoaşă electorală, mai bine ar banaliza activitatea direcţiilor din subordine şi ar lua măsuri să nu se mai risipească banii noştri pe corespondenţe inutile. Sunt bani mulţi şi pot fi folosiţi mult mai eficient în administraţia municipiului.
Ioan Rotundu