Produsul cumpărat de femeie nu numai că nu a ajutat-o să mai scape de kilogramele în plus, dar i-a dat şi o stare de rău.
Fiind cadru medical, botoşăneanca a considerat de cuviinţă să apeleze la o instituţie de control care ar putea să solicite o analiză pentru aflarea compoziţiei produsului. Reclamanta nu a obţinut însă ce a dorit. Inspectorii, la rândul lor, spun că nu au ei competenţa să ia la analizat produsul, mai ales că astfel de analize sunt foarte scumpe şi bugetul instituţiei este ca pe vremuri de austeritate.
Deşi botoşăneanca ar fi vrut să afle ce a consumat de fapt, dacă ce scrie pe etichetă este tot una cu ce se află în cutia cu suplimentul alimentar, inspectorii vor pasa reclamaţia unei ale instituţii.
Este un produs importat din America, la are nu am mai avut reclamaţii de acest fel. Tot ce putem face noi este să transmitem la rândul nostru reclamaţia unei alte instituţii, care să poată efectua analiza pe care o solicită consumatoarea, a declarat inspectorul Aurel Şerban.
La Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor au mai ajuns şi anul trecut sesizări privind reacţiile date de unele produse pentru slăbit, însă consumatorii au trebuit să se mulţumească cu explicaţia că este vorba de reacţii adverse date de medicamentele cu pricina. (Doina Marcu)