În ultima perioadă, de timp prestatorii de servicii auto au intrat pe mâna inspectorilor de la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani. Verificările au vizat 22 de societăţi dintre care 19 service-uri auto şi 13 comercianţi de materiale auto. În urma acţiunilor de control s-au aplicat 15 amenzi în valoare totală de 7.200 lei. Cea mai mare sancţiune a fost de 1.000 lei fiind aplicată unui agent economic cu abateri repetate. Printre neregulile constatate s-au numărat: nerespectarea termenului de execuţie ( la service-uri), lipsa instrucţiunilor de utilizare, lipsa traducerii în limba română ( la un comerciant de materiale auto). De asemenea, la o societate de dezmembrări auto, inspectorii OJPC au constatat că o serie de piese nu erau etichetate, nu existau documente care să ateste gradul de uzură. "Pe tot parcursul acestui an, la noi, s-au numărat 18 plângeri cu privire la service-urile auto. Toate acestea au fost soluţionate în favoarea consumatorilor", a menţionat Neculai Raţă, director adjunct în cadrul OJPC Botoşani. (Carmen STANCIU)