Se reclamă frecventele întreruperi la alimentarea cu curent electric. Sunt multe nemulţumiri, pentru că oamenii consideră că furnizorul acestui serviciu ar trebui să facă lucrări la reţea şi să nu mai fie astfel de probleme. Nu e plăcut să rămâi fără lumină când ai mai mare nevoie de aceasta şi sunt zone unde asta se întâmplă, sunt întreruperi dese. Reclamă oamenii, a declarat Alexandru Zarug, comisarul şef al CJPC Botoşani.
Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor spun că s-au făcut adrese către societatea furnizoare de energie electrică pentru a le oferi consumatorilor răspunsul. Însă prin contract, societatea şi-a luat măsurile de protecţie, are termene în care este obligată să intervină pentru remedierea avariilor şi, de regulă, aceste termene sunt respectate.
Consumatorul rămâne cu disconfortul că lumina i se întrerupe de mai multe ori pe lună, chiar dacă pentru interval de timp de câte minute sau, mai rar, de câteva zeci de minute. În ce priveşte nemulţumirile la adresa furnizorilor de telefonie mobilă, cele mai multe se referă la faptul că adeseori clienţii întâmpină greutăţi în rezilierea contractelor cu aceste firme. În astfel de situaţii, inspectorii de la CJPC sunt chemaţi să-i ajute pe oameni să scape de contracte care nu le mai sunt pe plac. (Doina Marcu)