Pentru puţinii angajaţi care îşi mai desfăşoară activitatea în cadrul Staţiei CFR Botoşani, mersul la serviciu e o aventură. Nu doar pentru ei, ci şi pentru cei care se încumetă a urca scările clădirii, desprinse parcă din filmele de groază. Confecţionate din lemn, acestea scârţâie din toate încheieturile, dând emoţii temerarilor care îndrăznesc să ajungă sus la etaj, la birouri.
Clădirea e construită odată cu Gara, în 1871 şi aparţine Depoului Suceava, respectiv Remizei de Locomotive Botoşani, angajaţii stând în chirie. Cu toate că e propusă pentru un proiect de reabilitare şi reparaţii capitale, deocamdată nu sunt bani. Veşnica problemă. Deocamdată nu există fonduri şi stăm aşa cum putem. Fondurile trebuie alocate de la Societatea de Călători Bucureşti, prin programul de investiţii ce se face la început de an. Clădirea trebuie consolidată. Scara e de când e remiza asta şi scârţâie rău. Trebuie consolidaţi pereţii, exact ca la Gară, a declarat şeful Compartimentului Călători din cadrul Staţiei CFR Botoşani, Pavel Ignat. (Eliza Sofian)