Potrivit lui Dorin Anton, responsabil relaţii cu publicul la instituţia de asigurări botoşăneană, oamenii sună să reclame că plătesc mult pentru servicii stomatologice, dar sună şi să semnaleze că nu găsesc unele medicamente sau că sunt nemulţumiţi uneori de tratamentele primite.
Tot prin telverde sunt reclamaţi uneori şi medicii de familie, fie pentru că nu sunt găsiţi la cabinet de pacienţii lor, fie pentru că asiguraţii de sănătate sunt deranjaţi că nu primesc trimiterile pe care le solicită la analize sau la consultaţiile în Policlinică pe care ei le consideră necesare.
Telefonul gratuit sună la CAS şi pentru informaţii legate de protezele la care sunt liste de aşteptare pe care se stă, uneori, mai mult de cinci luni. Potrivit unei situaţii prezentate de reprezentanţii Casei de Asigurări de Sănătate, în lunile ce au trecut de la începutul anului, mai mult de 700 de asiguraţi de sănătate au cerut informaţii sau au reclamat diverse aspecte legate de sistemul sanitar botoşănean. (Doina Marcu)