Printre reclamaţiile sosite în ultima perioadă la sediul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorului (APC) Botoşani, au început să se numere şi reclamaţii la produse electronice şi electrocasnice. O astfel de plângere a sosit în această săptămână de la Sorin L., din Botoşani. Persoana a reclamat faptul că a cumpărat un frigider de la un punct comercial din Botoşani, care s-a dovedit a avea un consum neeconomic. De asemenea, aceasta se plânge şi de faptul că deşi produsul se afla în garanţie, Sorin L., a fost supus unor cheltuieli, a precizat Elena Olaru, preşedinte în cadrul APC Botoşani. Reclamantul a precizat că deşi fusese la un service recomandat de firma de la care şi-a procurat produsul, frigiderul avea acelaşi consum ridicat. Cetăţeanul cere să fie despăgubit şi doreşte să se facă un control la societatea în cauză, aceasta având atât probleme de depozitare cât şi de informare conform celor menţionate de reclamant. Este prima reclamaţie în acest sens, înregistrată pe 2006. Reclamaţia scrisă, la care a fost anexat certificatul de garanţie a fost înmânată inspectorilor din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani, a mai adăugat Elena Olaru. (Carmen Iacob STANCIU)