După reclamaţii care au vizat multă vreme furnizorii de utilităţi, acum inspectorii de la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor se confruntă cu un val de reclamaţii care ţintesc spre firma care blochează roţile maşinilor.
Zilnic primim reclamaţii de acest fel. Multe sunt telefonice. Oamenii pun mâna pe telefon şi sună la noi enervaţi că li se ridică maşinile sau li se blochează roţile autoturismelor. Dar nu putem să îi ajutăm, spune Neculai Raţă, inspector al OPC Botoşani.
Reprezentantul acestei instituţii susţine că nici nu mai ştie câte reclamaţii la adresa firmei Hi Speed Recovery au ajuns la OPC în ultima vreme, dar explică şi că inspectorii nu au cum să îi ajute pe oameni pentru că nu au competenţă să intervină în această problemă.
Oamenii nemulţumiţi sunt sfătuiţi să se adreseze instanţei, singura care ar putea să le rezolve problemele cu firma. Inspectorii susţin că nu se pot implica în acest conflict deoarece nu există o relaţie directă de gen consumator-prestator servicii între proprietarii maşinilor şi firma Hi Speed Recovery. Firma respectivă prestează un serviciu în baza unui proces verbal încheiat de Poliţia Comunitară. (Doina Marcu)