Important!
Atragem atenţia tuturor cititorilor că în cazul în care comentariile nu se vor rezuma strict la tema articolului vizat şi nu vor fi exprimate în termeni decenţi şi civilizaţi, nu vor fi publicate. Comentariile sunt făcute publice după verificarea lor de către administrator.
Autor: Passpartout
Şi calea ferată Dângeni - Săveni este furată bucată cu bucată. Gara din Săveni se autodemolează, dar Regionala Iaşi nu ia nici o măsură.
Autor: Investitorul strategic
Cred că cei care ar trebui să acţioneze sunt parlamentarii, prefectul şi Conţac. Parlamentarii care sunt în comisia buget-finanţe, mai ales cei din opoziţie, pot negocia în comisie votarea bugetului contra unor sume de bani pentru continuarea acestei investiţii. În paralel, prefectul trebuie să insiste la Guvern pentru a se acolca bani iar Conţac asemenea. Numai unitţi se pot obţine rezultate pozitive. Spor la treabă!
Autor: Un fost '' cheferist "
"Investitorule" esti cam "afon" in materie,si, nu te supara,prea credul. Nu prefectul{daca nu gresesc,cu ceva rubedenii foste pe la drumul de fier},nu parlamentarii,Contac si cine mai crezi tu,cu toata eventuala lor bunavointa,pot schimba ceva in bine.Cauza principala e reducerea colosala a volumului de marfa ce se mai transporta pe calea ferata,precum si micsorarea,mai mult decit semnificativa a numarului calatorilor.Vina o poarta starea eonomiei,in buna parte,gestionarea frauduloasa a ceea ce a fost patrimoniul cailor ferate si, dezvoltarea transportului auto.
Autor: Un fost '' cheferist "{ 2 }
Spre exemplu, inainte de 1989,in gara Botosani,erau perioade lungi de timp, in care se prelucrau 600-700 de vagoane de marfa in 24 de ore.O medie de 500 era ceva obisnuit. Acum,daca se manipuleaza 6-7 vagoane pe saptamina!!Logic,nu mai este rentabila o investitie pentru reabilitarea trnsoanelor in discutie.Nu ar avea ce sa mai transporte!Si, ca un cunoscator modest in domeniu,pot spune ca, la vremea-vremii,actualul Presedinte Basescu,a dat ceva ajutoare profesioniste, la grabirea declinului "glasului de tren".