Lucrările de modernizare a drumului naţional DN20 pe segmentul Botoşani Ştefăneşti începute în luna iunie 2021 au avansat simţitor. Lucrarea este executată de un grup de firme asociate sub conducerea societăţii româneşti Autotehnorom SRL, respectiv: Opr Asfalt SRL Timişoara, Obras Publicas y Regadios SA. din Toledo/Spania, Evalcons Tech SRL din Bacău şi are o valoare de 208.444.894,73 lei fără TVA, cu o durată de execuţie de 24 de luni din care 7 au şi trecut.
Cele mai grele şi sensibile lucrări sunt cele de la intrarea şi ieşirea din localitatea Stăuceni şi Drislea, în aceste segmente de drum în pantă terenul neavând stabilitate şi nici în cei peste 50 de ani de când se tot fac lucrări nu s-a reuşit o stabilizare.
Ca soluţie tehnică în zona localităţii Stăuceni s-a ales realizarea unui apeduct a cărui picioare de sprijin sunt adânc înfipte în sol, adică până la stratul nemişcător. Aşa cum se poate vedea şi din fotografia realizată la punctul de lucru de la dealul dintre Stăuceni şi Victoria, linia apeductului s-a conturat.
Rămânere în urmă pare a fi la lucrările podului de peste râul Suliţoaia în zona localităţii Silişcani unde picioarele podului încă n-au fost turnate în format complet.
Cert este că la stadiul general la care au ajuns lucrările este posibil ca în acest an lucrarea să fie finalizată, adică înainte de termenul stabilit prin contract.