Florin Alexandrescu, actualmente CME Sales Strategist Slovacia, Romania & Sales Director Nova TV, Cehia, a fost numit Director Operational al grupului de firme MediaPro. El va coordona activitatea operationala a tuturor diviziilor MediaPro si strategia de marketing si vanzari a grupului.
Florin are 32 de ani si este absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Finante-Banci, specializarea Banci si Burse de Valori. Cariera si-a inceput-o in 1997, ca Analist Financiar intr-o companie de brokeraj. Din 1999 lucreaza pentru PRO TV S.A, fiind in primii doi ani Research Coordinator in cadrul Departamentului de Cercetare PRO TV. Intre 2000 si 2001, a fost Sales Executive in Departamentului de Vanzari al PRO TV, iar din 2001 pana in 2006 a ocupat functia de Sales Manager PRO TV.
Este a treia mare provocare din cariera mea. Sper ca rezultatele sa fie comparabile cu cele obtinute in pozitiile anterioare, in privinta cresterii veniturilor, valorii, marginii de profit si consolidarii brand-urilor pe piata. Echipa MediaPro este formata din profesionisti recunoscuti in piata media din Romania si din ce in ce mai solicitati in pietele din strainatate. Anul 2008 va fi unul foarte important pentru MediaPro, care va continua dezvoltarea in Romania, dar si in alte teritorii."
Despre MediaPro:
MediaPro este cel mai mare grup de firme media din Romania si unul dintre cele mai importante din Europa Centrala si de Est. Infiintat in septembrie 1990, grupul s-a dezvoltat semnificativ, avand performante deosebite in majoritatea domeniilor in care activeaza si potentialul de a deveni unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de media din Sud-Est-ul Europei. MediaPro dezvolta proiecte in toate zonele de comunicare, cuprinzand publishing (ziare si reviste), broadcasting (radio), productie de cinema si televiziune, servicii de stiri si continut pentru new media, distributie de entertainment, media online, indoor media, cinematografe si educatie.
Fie ca vorbim de performanta, calitate sau rezultate financiare, diviziile sale sunt in topul categoriilor din care fac parte. Publimedia, MediaPro Studios, MediaPro Pictures, MediaPro Distribution, ProVideo, Mediafax, MediaPro Interactiv, Indoor Media, Coprint, Mediasat, Compania de Radio Pro, Hollywood Multiplex Operations si Fundatia Pro pastreaza si impun pe piata romaneasca standarde inalte ale calitatii si excelentei in media. (Camelia Cavadia)