Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Infracţiuni
Anunţuri
Economic
Editorial
Învăţământ
Sănătate
Administraţie
Social
Ştiri agenţii
Horoscop
Umor
Gastronomie
Religie
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.8026 lei
1 USD = 4.4462 lei


Număr accesări
Astăzi:
15534
De la 07 Ianuarie 2003
73908101
Ambasadorul SUA la Bucureşti:

Ford vrea să facă la Craiova 1000 maşini/zi

  • din cauza infrastructurii nu le poate livra
  • 27 June 2010, 23:00
Mark Gitenstein, ambasadorul SUA la Bucuresti, afirma, intr-un interviu pentru Mediafax, ca producatorul auto Ford ar vrea sa fabrice la Craiova 1.000 de masini pe zi, insa, din cauza infrastructurii deficitare, nu le poate transporta, pentru livrare.
"Ford doreste sa construiasca 1.000 de masini pe zi. (...) Problema: in Romania nu exista infrastructura necesara pentru a transporta masinile din Craiova. Nu vor construi 1.000 de masini pe zi pentru a le depozita intr-un parc auto si a le lasa acolo! Ford nu poate face o investitie de acest gen. Trebuie sa vanda masinile produse, iar daca nu ai un sistem de autostrazi si un sistem feroviar care sa-ti permita sa transporti masinile, nu vor produce 1.000 de masini pe zi! Nu pot transporta 1.000 de masini folosind actualul sistem rutier. Nu pot transporta nici 200 de masini pe zi de acolo, folosind actualul sistem feroviar", spune diplomatul.
Grupul Ford a cerut recent Guvernului prelungirea cu un an a termenelor contractuale privind investitiile si parametrii de productie care trebuie atinsi la Automobile Craiova pana in septembrie 2011, invocand criza financiara.
Ford Motor a achizitionat in septembrie 2007 un pachet reprezentand 72,4% din actiunile Automobile Craiova, pentru 57 milioane euro.
Potrivit contractului, Ford Romania trebuie sa ajunga intr-un interval de patru ani, pana in septembrie 2011, la un volum de productie de peste 250.000 unitati, in caz contrar compania americana urmand sa plateasca statului daune de pana la 25% din valoarea achizitiei Automobile Craiova. Nivelul sanctiunilor scade la 10% din valoarea contractului daca se produc intre 200.000 si 225.000 de vehicule si la 5% daca se construiesc intre 225.000 si 250.000 unitati.
La doi ani si jumatate de la achizitia uzinei din Craiova, Ford a asamblat aproximativ 400 de autovehicule, ceea ce insemna ca productia trebuie marita de 625 de ori intr-un an si jumatate.
Agenţia de ştiri HotNews

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Horoscop
Program Zv SOMAX, luni, 28 iunie
Bancul zilei: Politicianul şi relaţia cu nevasta
Bucătăria Jurnalul: Borş de spanac
Summitul G20. Va fi bine, dar nu se ştie când
taxa bancară se va aplica “undeva, cândva”de-acum, fiecare pe sabia lui
Oricine este capabil de muncă în ţara asta trebuie să muncească...
şmecherii trebuie să dispară
Istoria şi evoluţia deciziilor din 2008 încoace
sau cum dispare încet din comunicate reforma sistemului financiar
Emil Boc nu admite să nu fie ascultat când vorbeşte
el s-a simţit, deranjat de o discuţie între autorităţile brăilene, în timpul videoconferinţei:
Liberalii cer Avocatului Poporului să conteste la CCR majorării TVA
Biserica din Batania, afectata de grindina
Moscova îşi asmute slugile de la Chişinău împotriva lui Ghimpu
Gaşca politică n-a putut fi spartă
Ioan Rotundu
Gheorghe Marcu reales preşedinte al Organizaţiei PSD Botoşani
Prezenţa lui Victor Ponta la Botoşani n-a fost una de impact
Când prefectul nu-i acasă, şefii de deconcentrate…
Autorul unei tâlhării, reţinut de poliţiştii botoşăneni
Colegiul Medicilor consideră noul preţ de referinţă la medicamente antipacient
Spitalele din Botoşani au devenit mai sigure la infecţiile nozocomiale
Descentralizarea spitalelor împarte medicii în două tabere
Azi, Bac la limba şi literatura română
DSP Botoşani stă cu ochii pe inundaţi
Vadim a ouat un puişor
O treabă ţigănească
Jurnalul de Botoşani şi Dorohoi

Blogul lui Rotundu
Arhivă