Concursurile vor avea loc la sediul Primariei Comunei Ibanesti, judetul Botosani, în data de 31 mai 2017, ora 10,00 proba scrisă şi în data 05 iunie 2017, ora 10,00 - interviul.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art.49 din H.G.nr. 611/2008 modificată şi completată.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Primariei comunei Ibanesti, judeţul Botoşani, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului in Monitorul Oficial privind organizarea concursului.
Selecţia de dosare se va face în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită, se afişeaza la sediul Primariei comunei Ibanesti , judetul Botoşani.
Condiţii generale:candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici cu completarile si modificarile ulterioare.
;b:Condiţii specifice:;-b:
Pentru funcţia de INSPECTOR, clasa I, grad profesional debutant-birou camera agricola:
Studii superioare, finalizate cu diploma de licenta.
Pentru funcţia de INSPECTOR, clasa I, grad profesional asistent - birou cadastru:
Studii superioare, finalizate cu diploma de licenta.
1 an vechime in specialitatea studiilor pentru care se organizeaza concursul.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei comunei Ibanesti, judeţul Botoşani şi la nr. de
tel/fax: 0231/619755, 0231619759, persoana de contact PRIMAR - ing. ROMICA MAGOPET