Inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor se confruntă din nou cu reclamaţii la adresa instituţiilor bancare. În ultima săptămână, o reclamaţie de acest fel a făcut referire la un comision perceput de Banca Comercială Română la carduri.
"Semnatarul reclamaţiei ajunsă la noi susţine că odată cu cardul a primit şi un accesoriu pentru plăţi servicii. Nu foloseşte acest accesoriu, dar, lunar, plăteşte un comision pentru acesta. Consumatorul susţine că nu a ştiut de acel comision când a primit cadrul, că nu a fost informat că trebuie să plătească în fiecare lună câte patru lei pentru un serviciu de care nu vrea să beneficieze, la care nu apelează", declară Neculai Raţă, consilier în cadrul Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor Botoşani.
Inspectorii spun că de acest comision nu au fost informaţi până acum prin alte reclamaţii ale botoşănenilor. Sesizările ajunse la oficiu s-au referit la comisioane şi dobânzi la credite. Inspectorii urmează să verifice în zilele următoare cele reclamate de botoşănean şi să comunice Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor rezultatul pentru ca la nivelul acestei instituţii să se stabilească o eventuală sancţiune împotriva băncii. (Doina Marcu)