Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Infracţiuni
Anunţuri
Sănătate
Administraţie
Ştiri agenţii
Horoscop
Umor
Comentarii
Anchete
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.8286 lei
1 USD = 4.4674 lei


Număr accesări
Astăzi:
13414
De la 07 Ianuarie 2003
79848827

Casiera ţâfnoasă şi ofuscată de la Ghişeul nr. 3 al UPC – Vodafone

  • Ioan Rotundu
  • 22 May 2020, 15:23
Vodafone România S.A. a cumpărat UPC-ul. Aş fi spus că este treaba lor de afaceri dacă nu aş fi fost afectat financiar de către tranzacţia lor şi nu aş fi fost trata cu aroganţă, aşa cum am fost trata mereu de către personalul Vodafone atunci cânt am avut relaţii de serviciu cu această companie.
Când am încheiat contractul cu UPC, în urmă cu mulţi ani, am luat pachetul format din abonament tv, Internet şi telefon fix. Cum telefonul nu l-am utilizat niciodată, dar l-am plătit vreme de vreo 5 ani, anul trecut l-am dat la scădere. Imediat ce am depus cererea de renunţare am fost asaltat telefonic să le explic de ce renunţa la telefonul fix. Le-am explicat că nu-mi este util, de vreme ce eu, ca jurnalist, nu stau acasă să vorbesc la telefon.
Apoi, în mai multe rânduri i-am explicat casierului de la ghişeul unde plăteam abonamentul că viteza la internet este tot mai mică şi să-şi anunţe şefii că riscă să piardă din clienţi. Eu am reclamat, eu am rămas cu paguba, adică cu servicii de Internet tot mai proaste. Ba, la ultima plată a abonamentului i-am spus casierului că mă bate gândul să mă mut la alt operator de servicii dacă nu cresc viteza la internet.
Dar cireaşa de pe torul aroganţei lor mi-au pus-o cei de la Vodafone după ce-au cumpărat UPC-ul. Când am primit factura nr. 520100254-00 din 7 mai 2020, am rămas uluit. Fără a fi informat, abonamentul a fost majorat de la 66 lei cât plăteam lunar, la 86,47 lei, TVA inclus. Iar ca majorarea să fie îndulcită, mi s-a operat o reducere de 16,18 lei, rămânând de plată suma de 70,28 lei faţă de 66 lei cât am plătit pentru luna aprilie. Această înşelătorie practicată cu succes de escroci pare să fi devenit o practică şi pentru multinaţionalele care operează pe teritoriul României. Or fi patronii străini pricepuţi în afaceri dar nici românii nu sunt atât de proşti precum ne cred.
Astăzi, 22 mai a.c., m-am mutat cu abonamentul la Digi. N-a durat un sfert de oră şi eram deja deconectat de la UPC şi conectat la ei iar viteza la Internet una incredibilă, adică la nivelul celei descrisă şi de alţi clienţi care s-au mutat de la UPC la Digi din aceleaşi motive ca şi mine.
Imediat ce am fost conectat la Digi, m-am deplasat la sediul UPC Botoşani pentru a-i anunţa că denunţ contractul încheiat cu ei. Casiera de la Ghişeul nr. 3, imediat ce-a aflat ce doresc, şi-a schimbat tonul şi a devenit ţâfnoasă, începând să-mi facă morală. Biata fată nu ştia cu cine dialoghează şi că discuţia noastră puteam oricând s-o fac public, ceea ce şi fac acum. Enervată, mi-a spus că trebuie să mai plătesc 30 de zile abonamentul. I-am replicat că l-am plătit de încă de acum vreo 4 ani, când îmi venea factura cu rest de plată un abonament şi ca să nu fie suma astfel atârnată în factură am achitat-o anticipat şi, iată, acum îmi prinde bine.
Şi mai ofuscată, mi-a întins o cerere tipizată s-o completez. Dar pentru că aveam aparatura cu mine şi voiam s-o restitui, iar ea a refuzat s-oi primească, am luat cererea şi am plecat hotărât să fac public modul în care am fost tratat ca şi nalţi clienţi să ştie la ce se pot aştepta.
Pe la companiile de servicii cu care am avut sau am relaţii contractuale nu am fost umilit să completez la ordin vreun formular. Pur şi simpli mi l-au completat ei iar eu l-am semnat. Casiera ofuscată şi ţâfnoasă mi l-a împins pe gaura paravanului despărţitor din plastic cu porunca de-al completa.
Am completat cererea, dar o voi trimite prin Fan Curier, să am dovada că le-am trimis-o pentru că cu Vodafone sunt păţit. În ce priveşte echipamentul, eu am avut bunul simţ şi l-am cărat cu mine să-l restitui. Nu l-au primit. Ei mi l-au adus, ei să vină să vină să şi-l ia.
Începând de astăzi nu mai am cu vei nicio relaţie contractuală, de vreme ce cele 30 de zile de aşteptare sunt plătite. Dacă va mai fi ceva de plată pentru luna mai, voi fi prompt la plata aşa cum am fost cu ei de ani de zile.

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


osta consilieră a Vioricăi Dăncilă, Daniela Coţa, reținută pentru delapidare
ANUNT CU PRIVIRE LA SCUTIREA MAJORARILOR DE INTARZIERE
AFERENTE OBLIGATIILOR FISCALE RESTANTE DATORATE BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI MIHAI EMINESCU DE CATRE PERSOANELE FIZICE SI JURIDICE
Cum a pus DSP Botoşani sub preş „cazul Carrefour”
Ioan Rotundu
Amenzi de până la 2.500 de lei pentru cei care merg în afara localității
fără declarație sau care nu poartă mască în spațiile publice închise
Dorin Birta a refuzat dezbaterea pe tema drumurilor judeţene
Haosul de la Vama Nădlac continuă şi după ce au fost deschise alte 10 ghişee
Horoscopul săptămânii 18 – 24.05.2020
Bancul săptămânii: „Dragoste” de soacră
Catrenul săptămânii
Ioan Mamaische
Dosarul zilei TELE'M Botosani : Dialog cu vulcanicul Conţac
De ce n-a rămas „filozof” poliţistul Vaipan
Presa'n gura lu' Rotundu: Emisiunea din 22.05.1010
Dosarul zilei TeleM Botosani: Invitat Constantin Pitorac
Corupţie, trafic de influenţă sau afaceri de familie la Primăria Flămânzi?
Ioan Rotundu
Poliţistul Vaipan vrea privilegii contrare prevederilor legale
Dacă eşti din partid cu primarul, sau ruda sa, primeşti gratuit bani europeni
Ioan Rotundu
O secetă ca acum nu a mai fost în România de 50-60 de ani
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă