Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Politică
Anunţuri
Administraţie
Horoscop
Umor
Evenimente
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.8697 lei
1 USD = 3.9827 lei


Număr accesări
Astăzi:
5675
De la 07 Ianuarie 2003
90836134

Cîțu îl face pe Iohannis agentul său electoral

  • Strategia anti-Orban făcută la Guvern: mesajele tematice și cum vrea premierul să câștige "big time" în Ardeal
  • 19 July 2021, 15:33
Florin Cîțu este în plină ofensivă în lupta cu Ludovic Orban, nu doar în partid, ci și de la Guvern. Un document cu antetul Guvernului, cancelaria prim-ministrului, consultat de HotNews.ro, stabilește direcțiile de comunicare pentru campania internă a partidului. De la Palatul Victoria s-a făcut lista comunicatorilor care trebuie să arate ”diferența de clasă” între cele două echipe aflate în competiție directă, președintele Klaus Iohannis fiind promovat ca partenerul lui Florin Cîțu.
”Exemplu de mesaj tematic: Este singurul premier care și-a asumat reforme, indiferent de costurile politice, a fost ministru de finanțe în pandemie, a trecut țara prin criză în 2020, România are cea mai mare creștere economică din UE. Cifrele nu mint. Și mai ales, premierul are un partener de încredere: președintele Klaus Iohannis. Aici mai ales minștrii trebuie să accentueze ideea de echipă cu premierul și președintele. Asta în timp ce Orban îi are pe Costel Barbu, Virgil Guran sal Ion Ștefan. Trebuie să găsim modalități să facem diferențe de clasă între team orban si echipa câstigatoare”, este una din direcția de comunicare făcută la Palatul Victoria, conform documentului citat.
Oamenii din tabăra lui Cîțu sunt îndemnați să intre în direct la televiziuni cât mai mult. ”Este foarte important ca lideri ca Rareș Bogdan, Dan Vîlceanu, Robert Sighiartău, Alina Gorghiu, să fie prezenți în prime time la televiziuni, este una dintre directivele de comunicare. De asemenea, miniștri precum Raluca Turcan, Lucian Bode, Virgil Popescu și Sorin Cîmpeanu sunt și ei împinși în față, având ca mesaj cheie faptul că echipa lui Ludovic Orban este cea care divizează.
Strategia făcută la Palatul Victoria trasează indicații precise pentru oamenii de partid care sunt îndemnați să inunde rețelele sociale cu poze de grup, selfie-uri și transmisii live.
O atenție specială este dată turneului din aceste zile din Transilvania unde echipa de comunicare vrea ”un festival pe Facebook”.
”Turneul din Ardeal este un mare atu pentru #Echipa castigatoare. Ardealul este cu premierul, trebuie să punctăm ca imagine foarte bine la acest capitol. Iar zilele acestea, și mai ales ziua de duminică, la Cluj, trebuie să fie festival pe Facebook. Poze, mesaje etc. Vedem dacă găsim și un mesaj pentru acest turneu. Spre exemplu:”Câștigăm big time în Ardeal!””, se arată în documentul consultat de HotNews.ro.
De asemenea, potrivit documentului citat, oamenii lui Cîțu cer colegilor de partid informații despre negocierile lui Ludovic Orban, ” orice poate fi folosit pentru a arăta că se tem că pierd”, cu promisiunea că le vor transmite mai departe presei.
HotNews.ro

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Catrenul săptămânii
Ioan Mamaische
Bancul săptămânii: Logica beţivului
Horoscopul săptămânii 19 - 25 iulie 2021
„Corbii” care ciugulesc bugetul Primăriei Vlăsâneşti
Ioan Rotundu
Corbii” care ciugulesc bugetul Primăriei Vlăsâneşti (II)
Ioan Rotundu
Nu poţi umbla la stupul cu miere fără să te lingi pe degete!
Ioan Rotundu
Primăria Mihai Eminescu - Comunicat
Cârpacii, manageri şi specialişti, de la Nova Apaserv
Ioan Rotundu
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă