Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Anunţuri
Învăţământ
Administraţie
Social
Sindicate
Horoscop
Umor
Gastronomie
Comentarii
Proverbe şi...
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.8697 lei
1 USD = 3.9827 lei


Număr accesări
Astăzi:
1837
De la 07 Ianuarie 2003
104534443

Comunicat de presă

  • 15 December 2006, 23:00
De sărbători, un cadou rafinat pentru cei dragi
Kraft Foods România lansează Poiana de Luxe
Bucureşti, 13 decembrie. Special pentru ocazii deosebite şi cadouri rafinate, Kraft Foods România oferă consumatorilor Poiana de Luxe, praline de ciocolată cu alune întregi.
Cel mai important criteriu în alegerea unei cutii de praline este ingredientul, iar studiile arată că pralinele cu alune întregi înregistrează cea mai mare intenţie de cumpărare, datorită rafinamentului perceput al combinaţiei dintre ciocolată şi ingredientul principal.
“Fie că doreşti să faci un gest frumos pentru cineva drag sau să impresionezi pe cineva, cu pralinele Poiana de Luxe vei reuşi: îmbinarea armonioasă dintre alună întreagă şi ciocolata Poiana uimeşte prin gustul cu adevărat delicios şi ambalajul elegant. Produsul este disponibil în cutii de 150g (la preţul recomandat de 8,5 RON) şi 240g (la preţ recomandat de 14 RON). Poţi găsi Poiana de Luxe în rafturile de praline, atunci când mergi la întâlnire cu Moş Nicolae sau Moş Crăciun”, declară Cristina Moşteanu, Senior Brand Manager Ciocolată, Kraft Foods România.
Dintre segmentele pieţei de ciocolată (tablete, praline şi batoane), pralinele au înregistrat cea mai spectaculoasă creştere, peste 30% în volum şi aproximativ 50% în valoare. Pralinele se situează în categoria produselor de ciocolată cu valoare adaugată, datorită dimensiunilor mici, ingredientelor deosebite şi ambalajelor speciale, ceea ce implică un efort în plus pentru producerea lor.
Conform studiului panel de gospodării realizat de GFK, aproape 30% din gospodăriile din România cumpără praline, cu 5% mai mult decât în anul precedent (2005 faţă de 2004). Se observă o creştere a frecvenţei de cumpărare, ceea ce înseamnă că pralinele sunt din ce în ce mai mult utilizate pentru consumul individual şi în familie, în plus faţă de nevoia de consum specifică pentru segment: cadourile pentru diferite ocazii.
“Piaţa românească este una foarte competitivă, cu jucători care lucrează din greu. Dar competiţia acerbă ne motivează şi ne dă energie să lucrăm mai mult şi mai bine pentru a oferi consumatorilor noştri cea mai bună ofertă. Ţelul nostru este să fim prima alegere a consumatorilor noştri şi pentru a-l atinge, căutăm mereu să interacţionăm direct cu consumatorul pentru a înţelege mai bine ce îşi doreşte acesta“, spune Peter Mueller, Director General Kraft Foods România.
Consumatorii români preferă din ce în ce mai mult produse de o calitate superioară, fiind dispuşi să plătească mai mult pentru aceasta. De asemenea, gusturile sunt din ce în ce mai rafinate şi piaţa trebuie să ţină pasul cu această tendinţă, atât în cazul ciocolatei, cât şi în cazul altor categorii de produse. Reţetele cu ingrediente naturale câştigă teren, iar în cazul ciocolatei, în plus faţă de un gust natural şi autentic, consumatorul are nevoie şi de un sentiment de răsfăţ, de alint, de plăcere. Calitatea este elementul cheie al succesului. Produsele din ciocolată reprezintă o categorie extrem de populară, de aceea, trasarea unor caracteristici distinctive ale consumatorului de ciocolată este mai dificilă. Ciocolata poate fi un desert dulce de care se bucură întreaga familie, un cadou pentru o persoană sau o ocazie deosebită. Dintre consumatorii de ciocolată, mai mult de jumatăte sunt femei, aproximativ două treimi provin din gospodării cu 3 sau 4 membri. Suprinzător sau nu, mai puţin de un sfert dintre consumatori au copii. Ocaziile de consum au loc mai ales împreună cu familia sau prietenii.
Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods Inc., a doua mare companie de produse alimentare din lume. De peste 100 de ani suntem angajaţi să ajutăm oamenii din întreaga lume să se hrănească şi să trăiască mai bine. De milioane de ori pe zi, în peste 155 de ţări, consumatorii noştri au acces la mărcile lor Kraft favorite: mărcile de brânzeturi şi alimente semi-preparate Kraft, cafeaua Jacobs, Gevalia şi Maxwell House, preparatele din carne Oscar Mayer, pizza DiGiorno, biscuiţii Oreo, biscuiţii săraţi şi cartofii prăjiţi Ritz Wheat Thins, marca de cremă de brânză Philadelphia, ciocolata Milka şi Côte d’Or, cerealele Honey Bunches of Oat, sosurile pentru salată Good Seasons şi băuturile răcoritoare Tang şi Capri Sun.
Pentru informaţii suplimentare:
Prais Corporate Communications
Telefon: +40(21)317.53.39, 317.53.40, 316.82.04
Fax: +40(21)316.81.90
E-mail: [email protected]

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Comentariu la comentarii (CCXXX)
(Ioan Rotundu)
Un altfel de curaj
Iepure împănat, la cuptor
Horoscop
Citate şi cugetări din Finlanda
Românul şi UCIGAŞUL
Întâlnire festivă a liderilor SIP
SIP Botoşani va primi vizita preşedintelui FEN
Va creşte numărul profesorilor care vor renunţa la învăţământ
Privilegii petroliere pentru membrii Cartel Alfa
Burse şcolare pentru elevii din Republica Moldova
Bani pentru dotări în şcoli oferiţi de sindicat
Ţâbuleac şi Ciubotaru au început a-şi spăla în public rufele pătate
Primarul Flutur nu are şanse să plece din PNL
Nemulţumiri faţă de ultima rectificare
Bătrânii din Leorda au simţit spiritul sărbătorilor
Subprefectul Elvădeanu chemat să facă ordine la Blândeşti
Democraţii văd în PLD o forţă deloc de neglijat
Drăguş a amendat cu succes bugetul pe 2007
Cătălin Ifrim îşi îndreaptă privirea timid spre lumină
Program încărcat al OJTPD
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă