Deoarece dorin sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite, reprezentanti ai companiei noastre au avut in data de 5 iunie 2007 o intilnire cu directorii OJPC din toate cele 6 judete in care distribuim si furnizam energie electrica, intilnire la care s-au stabilit proceduri de rezolvare operativa a sesizarilor clientilor.
Ne asteptam ca, in urma celor discutate la acesta intilnire, OJPC Botosani sa ne fi informat cu prioritate despre aceasta sesizare, sa ne fi pus la dispozitie documentele necesare pentru analiza si raspuns, urmand ca ulterior, OJPC Botosani sa ia sau nu decizia unei sanctiuni. De aceea, consideram ca in acest moment si in aceste conditii decizia de vinovatie nu are temei.
Intrucit aceasta sesizare nu a fost depusa si la EON Moldova am luat legatura cu OJPC Botosani pentru ca reprezentantii nostri sa poata consulta sesizarea si documentele insotitoare. Abia dupa aceea vom putea reveni cu detalii despre situatia mentionata de OJPC Botosani.
Este regretabil ce s-a intamplat si va vom tine la curent cu detalii despre demersurile pe care le facem si cu rezultatul analizei interne care a inceput in cadrul companiei noastre.
Cu stima,
Sorin Munteanu