Astăzi:
18052
De la 07 Ianuarie 2003
122878119

Corlăţean îl critică pe Băsescu că de ce vrea unirea cu Basarabia!

• 4 July 2006, 23:00
Dupa ce a finantat prin interpusi publicatiile care spijineau partida propusa din Basarabia si care drept multumire i-au facut campanie lui Adrian Nastase in paginile lor, injurandu-l pe Traian Basescu, Titus Corlatean, fost secretar de stat al guvernului Nastase la Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni, se simte profund deranjat ca Traian Basescu ar vrea unirea cu Basarabia. Uitand ca singura sa strategie, cat a fost secretar de stat la DRP, pentru Basarabia a fost aceea de a finanta cateva fundatii din Romania, finantari care mai apoi au facut obiectul unui raport ce contine acuze extrem de grave si care, din informatiile noastre, a fost inaintat la DNA, Corlatean bate campii despre faptul ca “Bucurestiul trebuie sa aiba in vedere o strategie coerenta privind viitorul relatiilor cu Republica Moldova” si, continua Corlatean, citat de Rompres, facand referire la declaratiile presedintelui Basescu, "Aceasta declaratie a presedintelui României dovedeste extrem de multa superficialitate, este nerealista si vizeaza o chestiune extrem de complexa si sensibila". Sigur ca declaratiile Presedintelui Basescu referitoare la Basarabia ca si prezenta trupelor romane in teatrele de operatii alaturi de SUA si Marea Britanie, singurele care sprijina Romania in demersurile firesti privind Basarabia, au deranjat si deranjeaza unele cercuri de influenta pro rusa de la Bucuresti. Pana cand Romania nu va face asemeni altor state foste comuniste, adica nu-si va curata structurile de balastul lasat de agenturile rusesti in toate mediile, de la cele politice, la serviciile secrete si terminand cu mediul de afaceri si mass-media, eforturile de a fi un aliat credibil, asigurandu-ne astfel propria securitate, si de a dezvolta proiecte credibile la Marea Neagra sau in Basarabia, vor fi permanent torpilate de “soparle” mai tinere sau mai batrane, mai liberale, conservatoare sau socialiste, dar toate raspunzand aceluiasi centru de comanda din rasarit. Este destul de ciudat ca daca in alte state foste comuniste nu este luna in care sa nu fie depistat un fost colaborator al serviciilor ruse si sa nu fie scos pe tusa, in Romania este o tacere surprinzatoare privind aceasta chestiune. Este cu atat mai surprinzatoare privind spre serviciile secrete ale Romaniei care ar fi trebuit, dupa modelele vecinilor, sa ne sugereze ca lucreaza eficient si pe est. Eficient adica sa prinda sau sa scoata din circuit spioni sau agenti de influenta cu respiratie ruseasca nu sa dirijeze fonduri, care ar fi trebuit sa sprijine interese romanesti, catre zone de influenta ruseasca din Basarabia, asa cum sugereaza Raportul de cheltuire a fondurilor pentru Moldova pe 2004. Ar fi indicat poate ca Presedintele Basescu, prin CSAT, sa ceara niste clarificari privind aceste lucruri si implicarea anumitor “baieti cu ochi albastri”, in special pe spatiul Basarabiei dar si pe cel al Serbiei. Mai ales ca ei nu s-au linistit si continua sa agite apele antiromanesti din spatiile respective, utilizand infrastructura statului roman.

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

Horoscop