Cu timpul Ilaş s-a perfecţionat, s-a dezvoltat, a devenit o companie cunoscută iar noi aveam servicii de cea mai bună calitate. Ne-am făcut cruce că am scăpat de RDS şi am rămas clientul fidel al lui Işaş până în toamna anului trecut când acesta a vândut City Net-ul către RCS&RDS. Din acel moment calvarul s-a întors asupra noastră.
Mai întâi a scăzut viteza de upload. De la 30 minute cât dura să urc reportajul Lumea lu Rotundu pe You Tube am fost ajuns la 5 ore. De câte ori am încercat să dialoghez cu ei vorbeam singur. Când au venit să-mi transfer contractul de pe City Net pe RCS&RDS am refuzat şi m-am mutat la UPC.
De atunci i-am înştiinţat în repetate rânduri că nu mai sunt abonatul lor şi că îmi facturează în mod ilegal servicii de Internet de care eu nu mai beneficiez de la 31 martie 2015. În loc să mă radieze din baza de date, mă presau cu telefonul să le spun de ce am plecat de la ei şi că trebuie să redevin abonatul lor. Le-am explicat că şi în mormânt, dacă există Internet, am să mă feresc de serviciile lor ca dracul de tămâie.
Ultima adresă le-a fost trimisă la sfârşitul lunii aprilie, după ce le-am plătit o lună de zile fără să beneficiez de serviciile lor. Fără să am vreun contract semnat cu ei, fără să-mi mai furnizeze Internet, mi-au trimis factură şi pe luna mai iar acum am primit şi pentru luna iunie, ei facturând serviciile anticipat, o altă măgărie faţă de care cei de la Protecţia Consumatorului dorm în papuci.
Ca să-i lecuiesc de astfel de metehne am să le intentez un proces şi am să le cer ceva daune morale pentru că mă hărţuiesc cu facturi care n-au nici un temei legal. Cineva trebuie să-i plesnească peste bot iar acel cineva voi fi eu. Dacă tot îl caută pe dracu, îi ajut să-l găsească!
Redau mai jos textul ultimei adrese:
ASOCIATIA DEMOSTENE BOTOŞANI
cod fiscal 13670630
Nr. 70 din 30 aprilie 2015
C Ă T R E,
RCS & RDS BOTOŞANI
Desi am notificat, prin adresa nr.57/27.03.2015 înregistrată la unitatea dvs. sub nr. 244/30.03.2015 , sistarea serviciilor dvs începând cu data de 01 aprilie 2015 , am solicitat stornarea facturii anexa nr. 17770376 din 18.03.2015, ni sa spus verbal ca ntificarea trebuie făcută cu 30 de zile înainte de sistare şi factura trebuia platită.
Neam conformat şi, în data de 28.04.2015 am achitat factura de mai sus.
Având în vedere ca nu avem contract de prestari servicii încheiat cu unitatea dvs, am depus adresa de sistare, am achitat pentru servicii nefurnizate factura pentru aprilie 2015.
Restituim factura pentru luna mai (Legea prevede ca dacă la o cerere nu se răspunde în termen de 15 zile se considera răspuns favorabil).
În cazul în care ne mai considerati clientul dvs. şi emiteti facturi ne vom adresa
Inspectoratului pentru Protecţia Consumatorului şi vom cere restituirea sumei achitate în data de 28.04.2015
Cu mulţumiri anticipate,