Am făcut acte adiţionale la contractul de muncă pentru a permite modificarea sarcinilor din fişa postului fiecărui angajat. Aşa vom putea relua trimiterea în teren a mai multor salariaţi. Cam 40 de oameni vrem să trimitem în teren pentru recuperarea datoriilor, dar şi pentru atenţionarea clienţilor de la blocuri să plătească la timp consumurile raportate, a declarat Gabriel Cârlan, directorul executiv al Societăţii Nova Apaserv Botoşani.
Refuzul unora dintre angajaţii societăţii furnizoare de apă de a suna pe la uşile botoşănenilor pentru a le cere să plătească apa şi să raporteze corect consumul, vine şi din faptul că cei care le deschid uşa prind momentul să le ceară cont de faptul că plătesc peste consumul pe care îl arată apometrul din apartament.
Este şi ocazia de a le explica oamenilor de ce plătesc în plus şi de ce facem noi activitatea asta. Am mobilizat angajaţii pentru a convinge oamenii să raporteze corect consumul, vrem să facem citirea periodic în apartament, şi dacă acţiunea noastră va convinge populaţia, nu vor mai fi nemulţumiri. fiecare o să îşi plătească doar consumul său, a menţionat directorul operatorului de apă. (Doina Marcu)