Conducerile a tot mai multe instituţii botoşănene caută soluţii pentru a reduce, pe cât posibil, cheltuielile, pentru a depăşi cu bine actuala criză economică. Politica strângerii curelei îi face pe şefii unor instituţii cât mai inventivi. Unii trec la economii la consumabile, alţii la căldură, iar unii îi pun pe angajaţi să facă mai multă mişcare, să renunţe la coborâtul sau urcatul cu liftul. Tot ca beneficiu pentru sănătate, angajaţii multor instituţii sunt restricţionaţi la folosirea telefonului mobil de serviciu sau la telefonul fix. La Direcţia de Sănătate Publică, încă de la sfârşitul anului trecut, angajaţii au aflat de la şefi că trebuie să renunţe la multe convorbiri telefonice pe telefoanele instituţiei. Acum, angajaţii de la Fisc au aflat că trebuie să facă mai multă mişcare şi mai puţine discuţii la telefon. Pentru a fi siguri că salariaţii şi cei care trecut pragul instituţiei finanţelor publice cu diferite treburi nu mai consumă energia electrică cu plimbările cu liftul, acesta a fost oprit. "Nu este o problemă. Poate unii s-au obişnuit să se mişte doar cu liftul, dar blocarea acestuia poate aduce economii însemnate şi mişcarea face bine la sănătate. Pe criză nu se mai discută probleme de genul acesta, de confort. mai rău este cu folosirea telefoanelor", este părerea exprimată de un finanţist botoşănean. (Doina Marcu)