Sunt nemulţumiri legate de facturile încărcate, reclamanţii susţinând că apar apeluri către numere taxabile în condiţiile în care ei spun că nu au apelat la acele numere. Sunt şi nemulţumiri care se referă la lipsa semnalului. Toate sunt în cercetare, a declarat Mirel Rogalschi, noul comisar şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Nu este prima dată când clienţii firmelor de telefonie apelează la reprezentanţii instituţiei care se ocupă cu respectarea legislaţiei privind drepturilor consumatorilor. Anul trecut, reclamaţiile la adresa unor operatori de telefonie mobilă au fost în topul nemulţumirilor botoşănenilor aduse la cunoştinţa acestei instituţii.
Dacă acum sunt clienţi care se plâng că nu au semnal la telefon sau că le apar facturi încărcate cu apeluri pe care nu le-au făcut, anul trecut mulţi botoşăneni reclamau că unele firme de telefonie găseau fel de fel de motive de a nu le permite să se mute la alţi operatori care oferă servicii de acelaşi fel. (Doina Marcu)