Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Cultură
Infracţiuni
Economic
Fapt divers
Învăţământ
Sănătate
Sport
Administraţie
Social
Sindicate
Horoscop
Umor
Gastronomie
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.7440 lei
1 USD = 4.1547 lei


Număr accesări
Astăzi:
5785
De la 07 Ianuarie 2003
71044787
De teama că ar putea răspunde pentru fapta lor

Reclamagii de profesie preferă umbrela anonimatului

  • 1 October 2006, 23:00
În luna septembrie, la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Botoşani s-au înregistrat aproape 100 de reclamaţii, fiind luna cu cele mai multe sesizări de până acum. Circa 70% din acestea fac referire la aparate electronice şi electrocasnice. Din păcate nu toate reclamaţiile pot fi soluţionate de inspectorii de la Protecţia Consumatorului. Pe lângă cele nefondate se numără plângerile cu date incomplete. Unii nu-şi consemnează nici măcar numele în reclamaţie. "Mai primim reclamaţii în care nu găsim toate informaţiile necesare pentru a le putea soluţiona. Unii reclamagii nu dau nici o adresă sau un număr de telefon, iar alţii nici măcar nu se semnează. Unii o fac intenţionat, din frica de a nu li se afla numele de către reclamat. Cred că circa 10% din reclamaţiile care ajung la noi lunar sunt cu date incomplete", a declarat Neculai Raţă, director adjunct în cadrul OJPC Botoşani. Lucrătorii oficiului susţin că s-au confruntat şi cu situaţii în care astfel de reclamagii s-au întors la sediul OJPC, intrigaţi că nu li s-a rezolvat problemă şi că nu au fost contactaţi pentru a primi despăgubiri. "Cum să-i despăgubim pe aceşti consumatori, dacă ei nu-şi dau nici măcar numele în reclamaţie. Ar trebui să facem pe detectivii ca să depistăm persoana şi după care să soluţionăm reclamaţia", a menţionat Neculai Raţă. O altă bătaie de cap pentru inspectorii OJPC Botoşani o prezintă reclamaţiile indescifrabile. Majoritatea acestora sunt venite din mediul rural. Inspectorii oficiului sunt nevoiţi să piardă ore întregi doar pentru a descifra o reclamaţie. "Chiar zilele trecute am primit o reclamaţiile de la o femeie din mediu rural, însă cu greu am reuşit să o descifrăm. Sunt unele din care nu înţelegem nimic, ori cât ne-am chinui", a mai adăugat conducerea Protecţiei Consumatorului Botoşani. (Carmen STANCIU)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

[ Comentarii (0)]


Confuzie de păcate cu rang papal
Salată naturistă
Horoscop
Comentariu la comentarii (CLXXV)
(Ioan Rotundu)
Amenda nu mai este o sperietoare pentru cei fără B.I.
Orgoliul de-a nu fi fraierit valorează, uneori, cât o pastilă de ţânţari
Se pun bazele unei colaborării cu omologii din ţările vecine
Autorităţile din Darbani vor cămin de bătrâni în oraş
Rectificare de buget votată cu rezerve
Grădiniţă nouă la Leorda
Consiliul Local renunţă la acţionariatul de la FC Botoşani
Luna aceasta porneşte lupta împotriva exploatării prin muncă a copilului
Persoanele vârstnice şi-au sărbătorit ziua
Noi facilităţi pentru bolnavii de diabet
Lidera Ţiprigan consideră procesele cheia revendicărilor
Copil decedat după ce s-a electrocutat
Găsit mort pe calea ferată
Dângenii – între prosperitate şi sărăcie
Ioan Rotundu
Comisii mixte puse pe capul evazioniştilor din transportul municipal
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă