Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Politică
Cultură
Infracţiuni
Editorial
Administraţie
Social
Ştiri agenţii
Umor
Evenimente
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu


Număr accesări
Astăzi:
2652
De la 07 Ianuarie 2003
122888301

Dezastrul de la Compania de Autostrazi:

  • 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017 - Asociatia Pro Infrastructura
  • 14 December 2017, 23:00
Bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere arata un dezastru pe toate planurile, sustine Asociatia Pro Infrastructura care cere demisia directorului CNAIR. ONG-ul care urmareste derularea proiectelor de infrastructura acuza conducerea Companiei de Drumuri ca nu gaseste solutii sa deschida circulatiei "segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal".
"Dezastru pe toate planurile la bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere! 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017!", scrie Asociatia Pro Infrastructura.
"In afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava si Margina dat in circulatie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat inca din decembrie 2016, compania condusa de directorul general interimar Stefan Ionita nu este in stare sa deschida traficul pana la sfarsitul anului curent nici macar pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal. Fuga de responsabilitate si interpretarea viciata a Regulamentelor de Receptie nu reflecta decat o profunda incompetenta manageriala si o batjocura la adresa tuturor cetatenilor care isi pun zilnic viata in pericol pe drumuri nationale uzate fizic si moral", se arata in comunicatul API publicat pe pagina de Facebook.
Asociatia avertizeaza si ca "inchiderea" coridorului de autostrada Sibiu-Nadlac (A1) este si ea amanata pe termen nedefinit "datorita performantelor dezastruoase in tratarea problemelor ramase pe sectiunea Lugoj-Deva. Desi directorul general CNAIR Stefan Ionita a promis in fata Ministrului Transporturilor ca in luna noiembrie cel tarziu vor fi lansate la licitatie tunelurile lipsa aferente lotului 2, acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum. De asemenea, deschiderea in 2018 a lotului 3 al autostrazii este pusa si ea in pericol de faptul ca actuala conducere a CNAIR refuza sa plateasca antreprenorului lucrarile suplimentare executate prin realizarea descarcarii (semi-nodului) de la Holdea."
Cat priveste proiectele de Variante de Ocolire, API atentioneaza ca exista contracte semnate de ani de zile, dar care sunt amanate acum pentru anii urmatori. Proiectele "anuntate ca vor incepe in acest an se amana pentru anii urmatori (centurile Satu Mare, Radauti, Beius-Stei), cele aflate in executie au batut pasul pe loc (Targu Jiu, Mihailesti, Bucuresti, Tecuci), cele anuntate ca vor fi deblocate au ramas la fel de blocate (Carei, Suceava, Iasi), iar unele chiar fac pasi inapoi, spre reziliere (Targu Mures).", scrie API.
Asociatia scrie ca "marile performante din acest an ale actualei conduceri CNAIR sunt proiectele de miliarde "ridicate pe SEAP". Din pacate, aceste performante sunt iluzorii, fiind vorba de colosi cu picioare de lut! Lansarea de licitatii pe studii de fezabilitate vechi, incomplete si fara studii geotehnice corespunzatoare, prin caiete de sarcini prost pregatite, sunt doar un alt praf in ochi aruncat cetateanului care spera sa circule pe o infrastructura rutiera demna de secolul XXI. Procedurile de licitatie lansate sunt TOATE amanate in repetate randuri si unele dintre ele sunt aproape de anulare in urma deciziilor judecatoresti, precum in cazul drumului expres Craiova-Pitesti."
Asociatia Pro Infrastructura solicita Ministrului Transporturilor "demiterea de urgenta a conducerii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere si inlocuirea acesteia cu profesionisti capabili sa reduca dimensiunea dezastrului macar in ceasul al 12-lea.
Agentia de stiri HotNews

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Iordache sustine ca amendamentele controversate aduse codului de procedura penala nu depasesc cadrul directivei europene
Ministerul Sanatatii majoreaza limita de varsta de la 7 la 16 an pentru copiii ai caror parinti beneficiaza de concediu medical in vederea ingrijirii lor
Bancul yilei: Inventivitatea românului
Horoscopul zilei de 15.12.2017
Kovesi: Daca vor intra in vigoare modificarile propuse la procedura penala DNA se inchide
Acestea nu ne vor mai lasa sa investigam infractiunile de coruptie / Imaginati-va cum e sa suni o persoana care a cerut mita. Ce sa mai investighezi?
Ministrul de Interne, Carmen Dan, despre faptul ca sesizarea tinerei care a supravietuit tentativei de omor
de la statia de metrou Costin Georgian a durat doua ore: "O sincopa"
Florin Iordache amana atacul asupra Justitiei
- discutiie din Comisia speciala pe Codul penal si de procedura penala au loc luni/ USR: "Daca se adopta modificarile, intreg Parlamentul se curata de dosare. Nu vor mai fi infractiuni in Romania"
Inca un amendament cu efect letal pentru justitie.
Ancheta cu zurgalai, suspectul trebuie mai intai avertizat inainte ca procurorii sa apuce sa stranga probe
Reactia DNA la propunerile PSD:
Modificările vor avea un efect devastator asupra anchetelor penale / Directiva UE e folosită doar ca un pretext pentru a elimina capacitatea organelor de urmărire penală de a descoperi și de a dovedi infracțiuni
Cine este Daniela Lozneanu, preparatoarea de cafele, promovată e PSD subprefect
Ioan Rotundu
Să transformăm nefastul decembrie într-unul fast
Ioan Rotundu
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă


Ultimele articole de pe blog