Către: Jurnal de Botoşani şi Dorohoi
In atentia domnilor Adrian Marcu şi Ioan Rotundu
RE: Articolele „Cum îşi bate joc ROMTELECOM de proprii abonaţi”, publicat în data de 18 ianuarie 2014, respectiv “Reacţia stupefiantă a celor de la Romtelecom” publicat în data de 21 ianuarie pe site-ul www.jurnalulbtd.ro.
Având în vedere că în articolul mai sus menţionat au apărut informaţii incorecte şi denigratoare la adresa Romtelecom, care pot induce în eroare opinia publică şi afecta imaginea companiei, vă rugăm să primiţi urmatoarele precizări din partea Romtelecom:
- Incidentul a avut loc în data de 10 ianuarie, nu 7 ianuarie, aa cum este precizat în articol, atestat in baza procesului de constatare întocmit de Poliţia locală, ca urmare a cercetărilor efectuate în prezenţa reprezentantului Romtelecom care anunţase în prealabil avaria. După evaluarea situaţiei, reprezentantul companiei a demarat procedurile pentru începerea lucrărilor de remediere.
- Robotul la care se face referire în cadrul articolului este un serviciu de relaţii cu clienţii intuitiv şi simplu, folosit ca practică de majoritatea companiilor care au un flux mare de apeluri din partea consumatorilor, menit să îi ghideze pe clienţi către operatorul uman cel mai în măsură să le preia sesizarea specifică.
- Domnul Plăcintaru, persoana delegată de sătenii afectaţi din localitatea Buhăceni să se deplaseze la magazinul companiei, a reclamat un deranjament pentru un singur consătean. Specificam că la data de 13 ianuarie, înainte de vizita domnului Plăcintaru, erau înregistrate în sistem deranjamentele pentru toţi clienţii afectaţi.
- Situaţia urmează să fie remediată în cursul acestei zile (22 ianuarie 2013). Romtelecom regretă neplăcerile cauzate locuitorilor din zonă, din cauze independente de voința sa.
- Tuturor clienţilor afectaţi li se va rambursa valoarea abonamentului aferent serviciului contractat în cotă fracţionară, corespunzător perioadei efective de nefuncţionare, conform contractului încheiat cu compania.
Vă mulţumim anticipat pentru gestul profesionist de a publica precizările de mai sus şi am aprecia ca înainte de a publica orice material cu privire la Romtelecom, să fim contactaţi în prealabil pentru a vă putea sprijini cu informaţii corecte, în beneficiul cititorilor dumneavoastră şi pentru credibilitatea publicaţiei.
Adaug, de asemenea, că modul în care aţi procedat, mergând în magazin, filmând şi făcând poze neautorizat şi fără acord în prealabil, este o practică neprofesionistă şi în contradicţie cu deontologia meseriei pe care atât dumneavoastră, cât şi noi o practicăm.
Cu stimă,
Alina Iamandi