La ”Happy Hour”, emisiunea difuzată de Pro Tv de luni până vineri de la ora 17.45, Cătălin Măruţă a demarat concursul ”Botez şi mă aşez!”. Vedeta Pro Tv s-a hotărât să îşi boteze canapeaua din studio şi caută naşi. Astfel, toţi telespectatorii sunt provocaţi să inventeze cele mai haioase şi trăsnite nume pentru canapea, să intre pe site-ul emisiunii, www.happyhour.ro, şi să se înscrie în concurs. Cei care vor să participe trebuie să îşi lase numele complet şi numărul de telefon, e-mailul sau adresa din buletin. Câştigătorul concursului va primi o canapea identică cu cea din studioul lui Măruţă.
Concursul ”Botez şi mă aşez!” a fost lansat în cea de-a doua ediţie ”Happy Hour”, emisiune care s-a plasat pentru a doua oară consecutiv pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, pe 23 octombrie, Pro Tv a fost lider incontestabil de audienţă pe publicul urban, cu 4,2 puncte de rating şi 16,8 % cota de piaţă. Şi pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv şi ”Happy Hour” au surclasat celelalte posturi de televiziune, înregistrând o audienţă medie de 3 puncte de rating şi 18,1 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a plasat pe locul al patrulea, pe acelaşi public comercial, cu 0,9 puncte de rating şi 5,3 procente din cota de piaţă. Minutul de aur a fost atins pe publicul urban la ora 18.33, când ”Happy Hour” a înregistrat 5,5 puncte de rating şi 20,5 % cota de piaţă, iar pe publicul comercial la ora 18.31, cu 4,9 puncte de rating şi 26,8 procente din cota de piaţă. (Camelia Cavadia)