”Happy Hour” a debutat la Pro Tv luni seară, 22 octombrie, la ora 17.45, cu multă distracţie şi voie bună, cu muzică live, invitaţi cu poveşti spectaculoase si o audienta pe masura. Românii au aşteptat cu nerăbdare să înceapă ora de veselie, dirijată cu mult umor de Cătălin Măruţă, astfel că Pro Tv a fost lider incontestabil de audienţă, înregistrând în rândul publicului urban o audienţă medie de 5 puncte de rating şi 19,3 % cota de piaţă. Şi pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a deţinut supremaţia în preferinţele telespectatorilor români, cu 4,4 puncte de rating şi 24,1 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al patrulea, cu o audienţă medie pe acelaşi public comercial de 1,4 puncte de rating şi 7,5 % cota de piaţă.
Minutul de aur a fost înregistrat la “Happy Hour” la ora 18.52, când Pro Tv a înregistrat pe publicul urban 6,8 puncte de rating şi 23,6 procente din cota de piaţă, iar pe publicul comercial 6,4 puncte de rating şi 31,9 % cota de piaţă.
Din 22 octombrie, românii îşi pot primi porţia de veselie şi pe www.happyhour.ro, site-ul emisiunii prezentate de Cătălin Măruţă, care conţine cele mai tari momente ale fiecărei ediţii, galerie foto şi video, monologul prezentatorului, dar şi cele mai proaspete ştiri despre Măruţă, band-ul emisiunii sau invitaţii din platou. În plus, fiecare telespectator care are o poveste specială, are ocazia să ajungă chiar în studioul emisiunii ”Happy Hour”, completând pe site formularul de înscriere. Mai mult, cei de acasă pot chiar să trimită întrebări incomode pentru invitaţii fiecărei ediţii, accesând secţiunea ”Întrebarea aMăruţă” a site-ului www.happyhour.ro. (Camelia Cavadia)