Asociaţia pentru Protecţia Consumatorului (APC) Botoşani s-a confruntat cu un caz care doar la noi se mai poate întâlni. O botoşăneană şi-a dat ceasul de mână la reparat însă când să şi-l ridice de la ceasornicărie, meşterul l-a reparat atât de bine încât ceasul arăta complet altfel, mai exact acesta îi oferea un alt ceas de mână. Astăzi a sosit o reclamaţie la noi privitoare la calitatea serviciilor oferite de o ceasornicărie din Botoşani. Cornelia U., din Botoşani, a depus plângere la noi cum că mergând la un atelier de reparat ceasuri să-şi repare ceasul de mână, când a voit să-l ia de la reparat agentul economic i-a oferit un alt ceas, a declarat Elena Olaru., preşedinte în cadrul APC Botoşani. Aceasta a precizat că sesizări privitoare la calitatea serviciilor oferite de unii agenţi economici botoşăneni au mai fost înregistrate la APC Botoşani, însă nu de acest gen. În acest caz consider că este atât vina ceasornicarului cât şi a clientului care trebuia să solicite un bon, o garanţie pentru ceasul de mână. Ceasornicarul susţine că a returnat clientului exact ceasul pe care i l-a dat. La un moment dat acesta i-a arătat toate ceasurile pe care le avea în atelier şi i-a spus clientului să-şi caute ceasul. Problema este că reclamata susţine că ceasul era destul de valoros fiind cumpărat în urma unei călătorii în străinătate, a mai precizat preşedinta APC. Elena Olaru a mai menţionat că reclamaţia va fi înmânată inspectorilor din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Botoşani spre soluţionarea cazului. De asemenea, aceasta atenţionează consumatorii ca în astfel de cazuri să solicite un document sau un bon din partea agentului economic prestator de servicii. (Carmen IACOB)