Iată că după apariţia articolului, ieri a apărut în satul Cândeşti o echipă de liniori de la Telekom care au început să remedieze defecţiunea. N-au reuşit să finalizeze lucrarea pentru că s-a lăsat întunericul, urmând să continue astăzi. .
Deci se poate acţiona cu mai multă promptitudine şi respect faţă de proprii clienţi dar numai dacă cei de la Telekom sunt obrăzaţi prin presă. Aşa cum s-a arătat şi în articolul de ieri, nu este primul caz când Telekom îşi tratează clienţii cu dispreţ şi apoi, la semnalele din presă, îşi schimbă atitudinea şi repară ce este stricat. De ce n-or fi procedat cu promptitudine imediat ce le sunt aduse la cunoştinţă defecţiune apărute în reţea şi aşteaptă să fie plefturiţi prin presă ar fi o explicaţie. Chiar dacă patronii sunt nemţi, activitatea este desfăşurată de către angajaţii români care gândesc şi acţionează în spirit românesc şi nu nemţesc. .
Adrian Marcu