Profesoara Nichituş ne-a explicat că procentul ceva mai scăzut de la Şcoala Frumuşica se datorează, pe de o parte, creşterii nivelului de exigenţă faţă de nivelul de cunoştinţe ale elevilor şi, pe de altă parte, absenteismului. În schimb, în aceeaşi unitate, numărul elevilor mediocri este în scădere, crescând în schimb numărul elevilor cu medii între 9 şi 10. Din cei 56 de elevi din clasele V-VIII, nu mai puţin de 19 au medii între 9 şi 10, iar 18 elevi medii între 7 şi 9. Doar 11 copii au medii între 5 şi 7. Din păcate, raportul este invers la Şcoala Storeşti, unde a scăzut numărul elevilor cu note medii dar a crescut numărul celor cu note mai mici.
Îmbucurător este şi faptul că, la nivelul stării disciplinare, nu s-au semnalat cazuri deosebite la nici una dintre şcoli. Pentru a preveni cazurile de indisciplină sau chiar de violenţă, avem o evidenţă clară a aşa numiţilor elevi problemă, cu înclinaţii spre fapte antisociale, diriginţii şi învăţătorii discutând periodic cu părinţii acestora. În plus, în cadrul orelor educative s-au desfăşurat ore pe aceste teme, menţionându-se ce situaţii grave pot fi generate în viitor de stările indisciplinare de azi, ne-a mai spus profesoara Nichituş. (B.P.F.)