Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Infracţiuni
Anunţuri
Economic
Fapt divers
Învăţământ
Sănătate
Administraţie
Social
Horoscop
Umor
Gastronomie
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu

1 EURO = 4.8697 lei
1 USD = 3.9827 lei


Număr accesări
Astăzi:
27701
De la 07 Ianuarie 2003
111165139

Lipsa celor şapte ani de acasă reclamată la APC

  • 19 September 2006, 23:00
Politeţea nu numai că este pe cale de dispariţie în rândul comercianţilor, ci în prezent jignirile sunt la ordinea zilei. Nu o dată, botoşănenii au venit la uşa Protecţiei Consumatorului pentru a se plânge de comportamentul jignitor al comercianţilor din municipiu. Anul acesta, la Asociaţia pentru Protecţia Consumatorului (APC) cât şi la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani au sosit zeci de reclamaţii cu privire la atitudinea şi limbajul necivilizat folosit de către vânzătorii botoşăneni. Chiar şi în această săptămână, la APC Botoşani, o femeie a venit să reclame lipsa celor şapte ani de acasă a unui comerciant din complexul Pars. Totul a început de la o cutie de chibrituri. "Lenuţa L., din Botoşani, s-a prezentat la noi pentru a reclama atitudinea şi limbajul folosit de o vânzătoare din complexul Pars. Femeia a cumpărat o pungă de detergent şi i s-a dat o cutie de chibrituri în loc de rest. Femeia neavând bani suficienţi de maxi-taxi, i-a cerut comerciantei restul şi de aici a început totul. Reclamanta s-a plâns că a fost făcută tâmpită şi în multe alte feluri, vânzătoarea spunându-i că trebuia să vină la cumpărături cu bani potriviţi. Nu se poate aşa ceva, după ce că vânzătorul condiţionează clientul dându-i rest un produs şi nu bani, acesta îl mai şi insultă", a declarat Elena Olaru, preşedinte în cadrul APC Botoşani. Acesta a precizat că majoritatea reclamaţiilor de acest gen sunt cu privire la cei ce vând în complexe, pieţe, unul din motivele pentru care plângerile sunt foarte greu de dovedit. Tot în acest an inspectorii de la Protecţia Consumatorului au aplicat o amendă de 3.000 lei unei unităţi alimentare importante din Botoşani, cauza fiind tot comportamentul impropriu al angajaţilor. "Vânzătorii ar trebui să se gândească cum să facă să-şi câştige clienţii şi nu să-i piardă. Sau măcar bunul simţ să-l aibă dacă nu sunt interesaţi de sporirea câştigurilor", a adăugat Elena Olaru. (Carmen STANCIU)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Şase kilometri cu mortul în spate
Înmormântare cu certuri confesionale şi diplomaţie de primar
Budincă din piept de găină
Logică de recrut
Horoscop
Copiii vor realiza afişul campaniei împotriva violentei
Sărbătoarea Mobilităţii închide o stradă
Mediatori sanitari în comunităţile de romi
Politica de cadre a inspectorului Rusu se bazează pe pensionari
Bani din belşug pentru utilităţile a 15 şcoli
Campania privind îngrijirea prenatală
Bătaie după chef
Lovit grav cu o piatră
Anunţ angajare la Primăria Botoşani
Comentariu la comentarii (CLXVI)
Copiii instituţionalizaţi au fost înjosiţi în faţa colegilor de şcoală
Ambasadorul Chinei în România va fi invitat la Botoşani
Secretarii primăriilor vor învăţa despre protecţia datelor personale
Intersecţia de la Gară este blocată pentru lucrări
Primarul Flutur vrea să spulbere mitul de monopol al E.ON
Europubele, o nouă formă de educaţie civică fără băţ
Ex - senatorul Codreanu aruncă cu piatra în cei zece parlamentari
Secretarul Primăriei Ştiubieni va fi dat în judecată
COMUNICAT DE PRESĂ
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă