Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Infracţiuni
Editorial
Administraţie
Ştiri agenţii
Horoscop
Umor
Reportaje
Comentarii
Anchete
Evenimente
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu


Număr accesări
Astăzi:
14482
De la 07 Ianuarie 2003
122900131

Pe „drumul ruşinii”, marşul triumfal al lui Conţac continuă

  • Sau când reclamaţia devine mijloc eficient de publicitate
  • 8 June 2018, 23:00
Modernizarea prin asfaltare a „drumului ruşinii” începută de la localitatea Manoleasa Prut a ajuns deja în localitatea Miorcani, mai exact la poarta locuinţei primarului comunei Rădăuţi Prut, Florin Nichiteanu. Mai sunt vreo 4 km de asfaltat şi se va ajunge în localitatea Rădăuţi Prut unde se va realiza joncţiunea cu segmentul asfaltat înainte de 1989.
„Drumul ruşinii” este segmentul de drum naţional cuprins între localităţile Rădăuţi Prut şi Manoleasa Prut, lung de 34 de km, segment care n-a fost asfaltat niciodată, fiind singurul drum naţional din România de pământ.
Licitaţia de asfaltare a drumului organizată de Regionala de Drumuri Iaşi a fost câştigată de firma Transporturi Auto SA Botoşani patronată de cunoscutul om de afaceri şi fost politician Constantin Conţac.
Începută în luna aprilie, lucrarea este spre final. Numai că, aşa cum stă bine românilor, s-au găsit şi reclamagii care l-au reclamat pe Conţac că asfaltarea este de proastă calitate, lucru total neadevărat. Dar de la Compania Naţională de Investiţii Bucureşti a venit în control o echipă de specialişti şi bine au făcut.
Ajunşi la faţa locului, specialiştii au muţit văzând cum se lucrează. Nu le-a venit a crede că în extremul nord-estic al Moldovei există firme care să asigure lucrări cu o tehnologie de ultimă oră. Au rămas fără grai când au luat act de cum este organizată activitatea de asfaltare. Pentru a nu se bloca circulaţia se lucrează pe un singur sens câţiva km după care se reiau lucrările pe celălalt sens.
Pe sensul de lucru în faţă sunt utilajele care netezesc şi presează starul de piatră Din spate vine utilajul care toarnă stratul de asfalt brut, maşinile de tonaj mare care aduc asfaltul apărând la intervale de timp cât să nu se piardă timpi de aşteptare. Apoi se vine cu turnatul stratului de uzură. Inspectorii CNI au constatat că mixtura asfaltică ere compoziţia stabilită prin reţeta tehnică iar lucrările deja executate sunt la nivelul calităţii din cartea tehnică.
Aşadar, reclamagiul s-a făcut de râs dar în acelaşi timp i-a făcut lui Conţac un bine în loc de un rău. Inspectorii CNI ştiu acum că la Botoşani există o firmă care poate lucra la drumuri la cele mai ridicate standarde de calitate şi cu tehnologie de ultimă oră Iată cum reclamaţia poate deveni mijloc eficient de publicitate.
Inspectorii l-au felicitat pe Conţac şi s-au dus la Bucureşti, având asigurări că cel târziu în jurul datei de 15 iunie lucrările de asfaltare vot fi finalizate. Nu se ştie când va primi şi banii, statul fiind cel mai prost plătitor!
Ioan Rotundu

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Catrenul săpă[mânii
Ce a făcut Viorica Dăncilă în Portugalia:
”Am vorbit despre preluarea președinției României la 1 ianuarie 2019”
Bancul zilei:Greşeală diplomatică fatală
Horoscop zilnic 9.06.2018
Cum prezintă France Presse mitingul PSD de sâmbătă:
Majoritatea la putere își mobilizează trupele împotriva magistraților
Procurorul care l-a trimis în judecată pe Victor Ponta în dosarul Turceni - Rovinari pleacă din DNA.
Fostul premier vrea să-l dea în judecată
Ticăloşii social-democrate marca Federovici – Macaleţi – Andrei
Vorbele dulci ale PSD sunt de fapt amare
Cum îşi apără PSD Botoşani primarii certaţi cu legea
Succesul insucceselor
Presa-n gura lu' Rotundu: Emisiunea din 8.06.2018
„Statul paralel” a furat luminiţele mitingului lui Dragnea
Ioan Rotundu
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă


Ultimele articole de pe blog