Şeful Inspectoratului Judeţean în Construcţii, Ioan Ciobanu a declarat că botoşănenii nu mai fac reclamaţii doar ca să moară şi capra vecinului, din contra manifestând în ultima vreme un acut simţ al responsabilităţii. Faţă de anii precedenţi, majoritatea reclamaţiilor sunt întemeiate. Procentul celor care reclamă doar de dragul de a face acest lucru este la ora actuală destul de mic. În jur de 10 la sută faţă de anii precedenţi, când 30-40 la sută din reclamaţii erau neîntemeiate, a precizat inspectorul Ciobanu.
Motivul acestei scăderi este acela că pe de o parte oamenii s-au mai disciplinat, adică au înţeles că nu orice se reclamă se şi înghite de către organele de control, dar pe de alta au luat în calcul şi ameninţările inspectorilor. Am avertizat că vom amenda persoanele a căror reclamaţii nu sunt bazate. Anul trecut am dat cinci amenzi pentru acest motiv. Ni s-a plătit contravaloarea deplasărilor, orele pierdute şi aşa mai departe, o amendă de acest gen ajungând cam la 300 lei, a mai adăugat Ioan Ciobanu.
Acesta subliniază că sancţiunile aplicate au fost de bun augur, micşorându-se astfel numărul reclamaţiilor neîntemeiate. (Eliza Sofian)