O altă reclamaţie, privitoare la calitatea peştelui congelat comercializat la nivelul municipiului Botoşani s-a înregistrat la sediul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorului (APC) Botoşani. Reclamaţia a venit din partea lui Ion M., din Botoşani care susţine că a cumpărat două kilograme de peşte congelat de la un punct comercial din Complexul Pars, iar când l-a pus la dezgheţat a constatat că acesta era putred în interior, având un aspect urât, a menţionat Elena Olaru(foto), preşedinte în cadrul APC Botoşani. Reclamantul a adus la sediul APC şi produsul cumpărat, acesta fiind înmânat împreună cu reclamaţia cetăţeanului, inspectorilor din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani. Persoana în cauză urmează să fie despăgubită, iar punctul comercial este supus unui control, a precizat Elena Olaru. Este a doua reclamaţie scrisă, privitoare la calitatea peştelui congelat, din acest an, preşedinta APC declarând că pe lângă acestea, aproape săptămânal sunt făcute sesizări, în special la peştele congelat comercializat în Piaţa Centrală Botoşani. (Carmen Iacob STANCIU)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.