Practici nu tocmai legale de întârziere a rezilierii contractelor dintre operator şi client, la cererea acestuia din urmă, i-au adus pe mai mulţi botoşăneni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. Oamenii se plâng că nu li se primesc cererile scrise de reziliere a contractelor de telefonie mobilă, după expirarea perioadei de doi sau trei ani, în care relaţia contractuală este obligatorie.
Oamenii vor să rezilieze contractele, se adresează operatorilor, dar li se spune că nu este nevoie de cerere scrisă şi că vor fi contactaţi ulterior pentru perfectarea rezilierii contractului. Nu se mai întâmplă asta şi contractele se derulează în continuare. Este un refuz de preluare a cererilor de reziliere a contractelor, ceea ce este o ilegalitate, nu poţi ţine un client cu forţa, a declarat unul dintre inspectorii de la CJPC.
Astfel de reclamaţii s-au mai înregistrat şi spre sfârşitul anului trecut la OJPC, fiind şi atunci aplicate sancţiuni.(Doina Marcu)