Angajaţii unei cantine din Piaţa Centrală au refuzat să servească un cetăţean deoarece acesta reclamase calitatea proastă a preparatelor în urmă cu câteva luni. În cursul zilei de ieri un cetăţean din Botoşani s-a plâns la noi pentru faptul că a angajaţii unei cantine au refuzat să-l servească, a declarat Elena Olaru, preşedinte în cadrul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor (APC) Botoşani. Acesta a mai precizat că la sfârşitul anului trecut aceiaşi persoană a reclamat calitatea proastă a preparatelor de la cantina în cauză şi din această cauză nu o fost servit de angajaţii cantinei. Am fost şi eu la faţa locului iar angajata în cauză a recunoscut că nu l-a servit pe bărbat şi că nici nu-l va servi cu vreo masă caldă deoarece acesta i-a făcut reclamaţie la preparate cu ceva timp în urmă. Nu e corect cum s-a procedat, însă, din păcate nu este prima situaţie de acest gen, a menţionat preşedinta APC Botoşani. (Carmen Iacob STANCIU)